منچسترسیتی در تدارک جذب ام‌باپه با ۲۰۰ میلیون پوند در زمستان

سیتیزن ها در نظر دارند در ژانویه پیشنهادی هنگفت برای جذب ام‌باپه ارائه دهند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، پپ گواردیولا اعتقاد دارد کیلیان ام‌باپه همان بازیکنی است که می‌تواند منچسترسیتی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و می‌خواهد با ارائه پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی او را به گرانترین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل کند.

رکورد فعلی بازار نقل و انتقالات در اختیار نیمار است که در تابستان ۲۰۱۷ با ۱۹۸ میلیون پوند از بارسلونا راهی پاریسن‌ژرمن شد. بازیکن برزیلی در پاریس سالی ۲۰ میلیون پوند حقوق می‌گیرد.

ام‌باپه از زمان حضور در موناکو و قرارگیری در مقابل منچسترسیتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ توجه گواردیولا را به خود جلب کرده است. از طرفی طبق قوانین جدید یوفا، بازیکنی که در مرحله گروهی یک تیم را همراهی کند مشکلی برای همراهی تیمی دیگر در مرحله حذفی را ندارد. بنابراین ام‌باپه که در اولین بازی لیگ قهرمانان با پیراهن پی‌اس‌جی در مقابل لیورپول به میدان رفت مشکلی برای پیوستن به سیتی و ادامه لیگ قهرمانان به همراه این تیم نخواهد داشت.

یوفا در ماه ژوئن پاریسن‌ژرمن را از نقش قوانین مربوط به بازی جوانمردانه مالی مبرا کرد اما یک ماه بعدتر اعلام کرد که تحقیقات را در این باره از سر خواهد گرفت. این مسئله ممکن است پی اس جی را وادار به فروش ستاره ۱۹ ساله اش کند.

در راه خرید ام‌باپه، رحیم استرلینگ ممکن است قربانی شود. از قرارداد او با سیتیزن ها تنها یک سال باقی مانده و توافقی بر سر قرارداد جدید حاصل نشده است.

ام‌باپه در سال ۲۰۱۷ با قراردادی قرضی از موناکو به پاریسن‌ژرمن پیوست و این قرارداد در تابستان امسال با ۱۶۵ میلیون پوند دائمی شد. ستاره فرانسه بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان برترین بازیکن جوان جام را از آن خود کرد.