منچستر یونایتد 2 – منچستر سیتی 0 / نتیجه و خلاصه بازی + فیلم

شیاطین سرخ در ادامه رقابت های لیگ جزیره به برد ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم های فوتبال منچستر یونایتد و منچستر سیتی در مهم ترین بازی امشب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ جزیره در دربی منچستر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سولسشر توانستند همانند دور رفت برنده بازی باشند و 3 امتیاز ارزشمندی را به دست آوردند.

این بازی با شروع خوب 2 تیم آغاز شد و در ادامه کار هم رفته رفته حملات خوبی از 2 تیم صورت گرفت و آنتونی مارسیال موفق شد نخستین گل مسابقه را در دقیقه 30 با پاس خوبی که به او رسید به ثمر برساند ، این گل اما پایان کار نبود و بعد از آن هر 2 تیم حملات بیشتری را انجام دادند اما این بازی در نهایت با نتیجه 1 – 0 در نیمه نخست به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم شرایط متفاوت تری را تجربه کرد و شاگردان گواردیولا نمایش به مراتب بهتری داشتند ، این دیدار همچنین برخورد هایی هم داشت اما بازی هم توپی تا ثانیه های پایانی از خط دروازه ها عبور نکرد تا درنهایت تومینای در دقیقه 90 + 7 توانست گل دوم منچستر یونایتد را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 2 – 0 به سود شیاطین سرخ به پایان برسد.

شاگردان سولسشر با این 3 امتیاز ارزشمند 45 امتیازی شدند و به رتبه پنجم جدول رده بندی رسیدند و سیتیزن ها هم با 57 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی – منچسترسونایتد

انتهای پیام/