من مشهدی نیستم اما آتقدرارتباط دارم که بدهم ببرن تورا در گونی کنند

قائم مقام باشگاه پدیده پس از اعتراض مدیرتدارکات این باشگاه به وضعیت قراردادی و مطالبات پرداخت نشده اعضا تدارکات این تیم ، با وی درگیر شد و او را تهدید به بازداشت کرد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی صبوری مدیرتدارکات پدیده یکشنبه و پس از بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی،با اسماعیل حیدپور قائم مقام این باشگاه درخصوص دریافت مطالبات و وضعیت قراردادی خودش و ۱۰ نفر دیگر ازاعضا تدارکات و کادر ماساژور این تیم به گفتگو پرداخت.

لحظاتی پس از این گفتگو،حیدرپور با وی درگیر شده و پس از ردو بدل شدن الفاظ رکیکی از سوی قائم مقام این باشگاه به این عضو زحمتکش تدارکات،او ،صبوری را تهدید به بازداشت از سوی نهادهای امنیتی می کند و میگوید من مشهدی نیستم اما آن قدر دراین شهر ارتباط دارم که بدهم ببرن تورا در گونی کنند و سراغی از تو نگیرند وخانواده ات نتوانند پیدایت کنند!

پس از این صحبت ها، حیدرپور به همراه راننده اش، صبوری را سوار خودرو می کنند تا به یک نهاد امنیتی که که گفته بود ببرند!صبوری نیز به حیدرپور میگوید که هرجا می تواند او را ببرند اما از حقم کوتاه نخواهم آمد و باشگاه باید مطالبات من و اعضا دیگر کادر تدارکات را پرداخت کند نه اینکه با تهدید و ترساندن بخواهید در شهر خودمان هرکاری می توانید بکنید.

اما پس از خارج شدن خودرو از ورزشگاه ثامن الائمه، آنها،او را در یکی از خیابان های فرعی جاده شاندیز پیاده و به اومیگویند که ازاین پس از باشگاه اخراج شدی و شما مشهدی ها باید بدانید که با چه کسانی سروکار دارید و به سرعت از آنجا دور می شوند!

مهدی صبوری ،داماد مرحوم محمد اعظم کاپیتان و اسطوره فراموش نشدنی ابومسلم است که سالها در باشگاه ابومسلم نیز فعالیت می کرد.

پس از فروپاشی ابومسلم و تشکیل باشگاه پدیده در لیگ یک ،صبوری به این تیم آمد و از قدیمی ترین اعضا پدیده به شمار می رفت و در بین اهالی فوتبال به ویژه بازیکنان و هواداران نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش اهالی فوتبال و به ویژه خراسانی ها با اخراج این عضو زحمتکش و مشهدی پدیده چگونه است و آیا نهادهای امنیتی برخوردی با حیدرپور و سواستفاده او از نام نهادهای امنیتی و ادعای ارتباطش با آنها خواهند داشت یا خیر؟!

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:
آبی‌ها بدون تعطیلی به مصاف پدیده می روند
نارضایتی استقلالی ها از برگزاری بازی با پدیده در ثامن
تلاش علیرضا رضایی برای ماندن در ترکیب اصلی استقلال مقابل پدیده

انتهای پیام /