مهاجری: برای ماندن تیم در لیگ برتر یک سکته کوچک داریم

 از روزی که مسئولیت نفت را قبول کردم به بازیکنان و مجموعه باشگاه گفتم باید به سمتی حرکت کنیم که اختیار کار دست خودمان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال قابلیت‌های بالایی دارد و درست است که با فاصله کمی به نسبت استقلال با این تیم بازی می‌کنیم، اما سعی کرده‌ایم به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را با شکل بازی استقلال آشنا و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. ضمن احترام به استقلال و کادر فنی‌اش تلاش می‌کنیم خط تیره آنها در جدول رده‌بندی را پاک کنیم.

وی افزود: شرایط سختی است. از روزی که مسئولیت نفت را قبول کردم به بازیکنان و مجموعه باشگاه گفتم باید به سمتی حرکت کنیم که اختیار کار دست خودمان باشد. به نسبت شش بازی در حال حاضر اختیار دست خودمان است و باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان نفت متحول شدند و توانستیم فوتبال خوبی ضمن احترام به فراز کمالوند و محمود فکری (سرمربیان قبلی نفت مسجدسلیمان) به نمایش بگذاریم.

مهاجری گفت:روی کاغذ برای ماندن تیم در لیگ برتر یک سکته کوچک داریم و باید ابتدا این مشکل برطرف شود. خودم همیشه به ثبات اعتقاد داشته و باور دارم یک مربی در ثبات نتیجه می‌گیرد. شناخت نسبی از نفت پیدا کرده‌ام و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد تا در خدمت مردم مسجدسلیمان باشیم.

انتهای پیام /