مهاجم جدید در استقلال!

یک مهاجم جدید برای استقلال پیدا شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پیمان بابایی که فوتبالیست پرنوسانی بوده حالا چهره جدیدی از خود به نمایش گذاشته است.

گلزنی پیمان بابایی در بازی با پیکان، تولد دوباره‌ای برای مهاجم آبی‌ها بود، گلی که پیروزی استقلال را در این بازی قطعی کرد. این گل با یک حرکت انفرادی تماشایی به‌دست آمد و در لحظه‌ای که شاید یک دوران جدید در باشگاه برای مهاجم شماره۱۰ آبی‌ها بسازد. بابایی یکی از بازیکنانی است که از شروع فصل، مورد توجه نکونام قرار داشته و به مرور زمان به استانداردهای مدنظر این مربی نزدیک شده است. در تیم نکو، جای امنی برای هیچ ستاره‌ای وجود ندارد و تیم به شکلی کاملا پویا، دچار تحول در ترکیب اصلی می‌شود. در حقیقت فقط مهره‌هایی که در آماده‌ترین فرم ممکن باشند به ترکیب این تیم راه پیدا خواهند کرد.

 

پیمان بابایی برای نخستین بار در این فصل در بازی با پیکان، موفق به باز کردن دروازه یکی از رقبای استقلال شد. او همیشه فوتبالیست باکیفیتی بوده اما سال‌های پرنوسانی را در فوتبال پشت سر گذاشته است. پیمان برای مدتی بیرون از ایران بازی می‌کرد و وقتی با پیراهن تراکتور به لیگ برگشت، محبوبیت زیادی در تبریز به‌دست آورد. فصل گذشته در ترافیک هجومی استقلال، جای زیادی برای این بازیکن وجود نداشت و نتوانست ساپینتو را کاملا متقاعد کند. جواد اما در چند هفته گذشته چندبار از او استفاده کرده وکاملا راضی بوده است. گلی که این مهاجم به پیکان زد، صحنه‌ای نیست که مدام در فوتبال ایران تکرار شود. او با اعتماد به نفس خیره‌کننده‌ای توپ را جلو برد، یک دریبل دوطرفه عالی زد و زمان درستی را نیز برای شوت زدن انتخاب کرد تا این توپ راهی به جز چسبیدن به تور دروازه ناصری نداشته باشد.

بی‌دلیل ۱۰ نمی‌پوشد

این گل نشان داد که بی‌دلیل، پیراهن شماره۱۰ استقلال به این بازیکن تعلق نگرفته است. جواد در شروع فصل پیمان بابایی را حفظ کرد و یکی از مهم‌ترین شماره‌های تیم را نیز برای او درنظر گرفت. شاید همین اتفاق اعتماد به نفس زیادی به پیمان داد، بازیکنی که حتی دقایقی در دربی نیز به میدان رفت و حالا با این گل به پیکان، شانس زیادی برای ماندن در ترکیب اصلی تیم برای بازی‌های آینده خواهد داشت.