مهاجم زهر دار سرخ ها مدیر می شود

اموند بزیک مهاجم اسبق پرسپولیس قرار است به عناون عضو هیئت مدیره به باشگاه پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ ادموند بزیک یکی از بازیکنانی بود که تاثیر بسیار مثبتی روی تیم پرسپولیس در دهه های 80 و 90 داشت و به این سادگی ها از ذهن هواداران این تیم بیرون نمیرود اما در یک ماه گذشته اتفاقات جالبی برای بزیک رقم خورد.

شایعات عجیب در سکوت وزارت ورزش

بزیک به یکباره به یکی از گزینه‌های حضور در هیئت‌مدیره پرسپولیس اضافه شد آن هم بدون اینکه تاکنون حرفی در این مورد با بزیک بزنند یا قراری بر معرفی او در پست جدید به هواداران باشد. این پیشکسوت فوتبال ایران که از هموطنان ارامنه ما به شمار می‌رود، از موضوع حضورش در جمع گزینه‌های هیئت‌مدیره ابراز بی‌اطلاعی کرد، اما ترجیح داد صحبت بیشتری انجام ندهد.

بزیک از شوخی تا واقعیت

در واقع این‌طور به نظر می‌رسد که با نام بزیک هم در این شرایط بازی شد، چون هنوز کسی با او صحبتی نکرده و شاید هرگز به جمع مدیران باشگاه اضافه نشود. بزیک البته دوره‌های مدیریت در ورزش را پشت‌سر نگذاشته و احتمالاً فقط به این خاطر که همیشه از حواشی فراری بوده و اهل مصاحبه‌های آنچنانی علیه هیئت‌مدیره یا وزارت ورزش نیست، در شایعات به جمع گزینه‌ها اضافه شد وگرنه حضور او در جلسات مدیریتی باشگاه شاید به اندازه یک عضو اقتصادی و پولدار، مفید واقع نشود. به هر حال وقتی اخبار شفاف از سوی تصمیم‌سازان اصلی انتخاب اعضای هیئت‌مدیره منتشر نشود، شایعه‌سازان وارد عمل می‌شوند و آن وقت اخباری مثل اضافه شدن بزیک به هیئت‌مدیره هم به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
ادموند بزیک: مشخص است قهرمان لیگ چه تیمی است
قرعه کشی جام حذفی با حضور دو ستاره استقلال و پرسپولیس برگزار میشود
همه چیز درمورد دربی پنج مهر

انتهای پیام/