مهدوی‌کیا:قبل از اعزام به ازبکستان باید بازی بین‌المللی داشته باشیم

یکی از مشکلات ما این است که بیشتر بازیکنان ما در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کنند و از شرایط مسابقه دور هستند و بازی تدارکاتی بین‌المللی نداشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: بازی خوبی را داشتیم. یک هفته تمرین کرده بودیم و به اهدافمان رسیدیم. به دنبال بازی خوب و سختی بودیم. گل‌گهر حریف خوبی برای ما بود. ما از بازیکنان خودمان راضی هستیم. یکی از مشکلات ما این است که بیشتر بازیکنان ما در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کنند و از شرایط مسابقه دور هستند و بازی تدارکاتی بین‌المللی نداشتیم.

وی افزود: با توجه به برنامه لیگ، سه روز قبل از بازی با قطر لیگ ما تمام می‌شود.باید اوایل خرداد بازیکنان را در اختیار داشته باشیم وقبل از بازی‌ها یک مسابقه بین‌المللی انجام دهیم. الان لیگ تعطیل است وبعد فشرده برگزار می‌شود. امیدوارم باشگاه‌ها با ما همکاری کنند چون بیشتر بازیکنان در تیم‌هایشان از بازیکنان اصلی نیستند.

مهدوی کیا در پایان گفت: حتما قبل از اعزام به ازبکستان باید بازی بین‌المللی داشته باشیم. الان قطر حریف اصلی ما است و به صلاح نیست در این کشور اردو بزنیم. کار ما اگر سخت نبود، ۴۰ سال صعودمان طول نمی‌کشید. جوانان خوبی داریم و به بازیکنان امید دارم.

بیشتر بخوانید:
مهدوی کیا از صالحی امیری چه درخواستی کرد؟
مهدوی کیا از بهترین مدافعان تاریخ جام ملت‌های آسیا شد+عکس
برنامه تمرین شاگردان مهدوی کیا را تغییر کرد

انتهای پیام /