مهدی‌پور:کی روش باید در مورد فهرست تیم ملی نظر بدهد

در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  مهدی‌پور ابتدا راجع به بازی صحبت کرد و گفت: با این که بازی پر گل بود اما جذابیت همیشگی را نداشت. جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است و بدون آن‌ها کار برای ما هم سخت بود. روح همیشگی دربی‌ها را حداقل خود من ندیدم چراکه همیشه هیجانات دربی‌ها از دو سه هفته قبل آغاز می‌شود، اما این روزها دغدغه مردم دربی نیست.

او همچنین راجع به جریان بازی هم این چنین توضیح داد: به نظرم باید امشب برنده می‌شدیم و از حریف هم جلو بودیم ولی روی دو اشتباه و ضربات ایستگاهی گل خوردیم. پرسپولیس در جریان بازی حریف ما نمی‌شد، اما روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند و دو گل به ما زدند تا بازی به تساوی برسد.

مهدی‌پور در پاسخ به خبرنگاران درباره مصدومیت رضاوند هم گفت: امیدوارم مشکل جدی برای آرش پیش نیاید، اما تصور می‌کنم رباط داخلی او کمی آسیب دیده است. امیدوارم آرش هرچه زودتر به تمرینات برگردد و بتواند به تیم ما کمک کند.

مهدی‌پور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند نظرش درباره خط خوردن از لیست نهایی کی‌روش چیست، گفت: به نظر آقای‌کی‌روش احترام می‌گذارم و مهم برای همه ما موفقیت تیم ملی بود و بودن و نبودن من به تصمیم آقای کی‌روش برمی‌گشت. در جایگاهی نیستم که درباره تصمیمات ایشان صحبت کنم و این سوالات شما که چرا ۲۵ بازیکن برده شد یا ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی قرار گرفت در حیطه نظرات من نیست و آقای کی‌روش باید پاسخگوی شما باشد.

او در پایان درباره اینکه امیدی دارد تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، افزود: قطعا امید دارم، اما در درجه اول تمام توان خود را برای استقلال می‌گذارم تا باعث موفقیت تیمم شوم و در درجه بعدی به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کنم.

انتهای پیام/