مهدی آماده بازگشت‌است ‌اما او را ترسانده‌اند

باشگاه پرسپولیس اولین گام را برای جذب مهدی ترابی برداشت. مدیرعامل سرخ پوشان حدود یک ماه قبل با ارسال نامه ای به باشگاه العربی از این باشگاه قطری خواست تا وضعیت ترابی را تشریح کرده و شرایط خود را برای آزادسازی این بازیکن اعلام کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  در ادامه باشگاه العربی نیز پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را داد و مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی را 150 هزار دلار اعلام کرد. این در حالی است که نه تنها باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنینی مبلغی را ندارد، بلکه نهایت رقمی که با العربی می خواهد توافق کند مبلغی بین 80 تا 90 هزار دلار است. به همین دلیل جواب نامه العربی را نداد. به هرحال این یک واقعیت است که اگرچه باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت نامه ترابی را ندارد اما به این معنی نیست که برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش نکند. در ادامه همین تلاش ها تماسی بین گل محمدی و ترابی برقرار شد و ترابی نیز در این تماس تلفنی قلبا تمایل خود را برای بازگشت اعلام کرد.

اما واقعیت ماجرا این است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ 150 هزار دلار درخواستی باشگاه العربی را ندارد و به همین دلیل در انتظار اقدام بعدی ترابی است. به هرحال ترابی در شرایط نامناسبی از جمع سرخ ها جدا شد و باشگاه پرسپولیس و همین طور هواداران این تیم توقع دارند خود ترابی نیز برای بازگشت تلاش کند. گویا ترابی نیز تلاش خود را به کار گرفته تا از باشگاه العربی تخفیف بگیرد اما مدیر برنامه های این بازیکن با او دچار اختلاف نظر شده است. چرا که مدیر برنامه های ترابی که اتفاقا مدیر برنامه های اسکوچیچ نیز هست خواهان این است که ترابی در قطر بماند یا به باشگاه های دیگر ایرانی که از نظر مالی ترابی را تامین می کنند بپیوندد.

بیشتر بخوانید:
اختصاصی لحظه| پشت پرده مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی برای پیوستن به پرسپولیس!
دلیل شک مهدی ترابی برای بازگشت به پرسپولیس مشخص شد
مهدی ترابی خواهان بازگشت به پرسپولیس شد

انتهای پیام/