دغدغه شیرین یحیی بعد از قهرمانی در لیگ برتر؛ آقای گل هم از پرسپولیس باشد!

بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در یکی دو هفته آتی، یکی از دغدغه های اصلی هواداران مشخص شدن عنوان اقای گلی در لیگ برتر به نام یکی از بازیکنان تیمشان است!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس با اختلاف 14 امتیازی نسبت به تیم دوم در پایان هفته بیست و چهارم در صدر جدول قرار گرفته ولی یک دغدغه شیرین دیگر بین دو بازیکن پرسپولیس ایجاد شده است که با همکاری یکدیگر می توانند به این مهم برسند؛ البته فقط یکی از این دو بازیکن یعنی علی علیپور و مهدی ترابی دو بازیکن باکیفیت این فصل که نقش بسزایی در گل های به ثمر رسیده تیمشان داشته اند.

 فعلاً در صدر این جدول مهدی قایدی استقلال قرار دارد که 9 گل زده و 7 پاس گل داده است. بعد از او مهدی ترابی 10 گل زده و سه پاس گل داده و نفر سوم علی علیپور است که 8 گل زده و 5 پاس گل هم داده است.

مهدی ترابی با گلی که از روی نقطه پنالتی در تبریز به ثمر رساند 10گله شد و حالا در دو قدمی صدر جدول گلزنان لیگ برتر است که این برای یک هافبک یا وینگر اتفاقی فوق‌العاده به حساب می‌آید. علی علیپور هم 8 گل زده و با توجه به 6 بازی پیش‌رو امیدوار است در این جدول نه‌چندان امیدوارکننده خودش را به صدر برساند و اتفاق فرخنده لیگ هفدهم که هم تیمش قهرمان شد هم خودش آقای گل را بار دیگر رقم بزند.