مهدی شیری:مکه شکر خدا کردم که نکونام و فولاد را سر راهم قرار داد/ به جام جهانی فکر می‌کنم

 ستاره فولاد گفت: مکه که بودم خدا را شکر کردم که جواد نکونام و فولاد را سر راهم قرار داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی شیری ستاره فولاد گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکرمی کنم که آقا جواد نکونام و فولاد خوزستان را سر راه من قرار داد. از هیچ کسی هم گلایه یا شکایتی ندارم اما در مکه هم همین حرف را در خانه خدا به خدا زدم. قربان خدا بروم که من را به فولاد و سپس خانه خودش کشاند تا دوباره از نو بسازد. صد هزار مرتبه هم شکرش را این مدت به جای آوردم.

یک جمله آقا جواد گفت که برای یک فوتبالیست بزرگ ترین سرمایه است. او به من گفت که ” قبولت دارم” و برو فقط روی تمرین و بازی ات تمرکز کن. همین ” قبولت دارم” برای من فوق العاده بود چون بزرگ ترین سرمایه یک بازیکن اعتماد و اعتقاد سرمربی است. یک جمله را بگویم که اگر کسی فکر کند از پرسپولیس ناراحتم اشتباه می کند. ابدا این طور نیست و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما من بازیکن فولاد خوزستان هستم. دوست هم ندارم وارد حاشیه شوم و از کسی هم گلایه ندارم اما تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد.

باور کنید از ۱۰۰ درصد هم بیشتر و ۱۰۱ درصد فکر می کنم! هدف یک فوتبالیست پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. مطمئن هستم اگر در باشگاه خودم فولاد خوب بازی کنم دوباره مورد توجه اسکوچیچ قرار خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید:

مهدی شیری : پرسپولیس بازهم قهرمان می‌شود/ ترکش‌های شیری برای من ادامه دارد
سر پرسپولیس برای مهدی شیری بی کلاه ماند!/مفت بری به سبک فولاد!
سر پرسپولیس برای مهدی شیری بی کلاه ماند!/مفت بری به سبک فولاد!

انتهای پیام/