مهدی عبدی: می‌خواهم ورژن جدیدی از خودم به نمایش بگذارم

در شرایطی هستم که احساسی عالی دارم و آماده‌ام تا همه بازی‌ها را برای تیم به میدان بروم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی عبدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آنقدر جاه طلب و تشنه موفقیت هستم که در کلمات نمی‌گنجد. در شرایطی هستم که احساسی عالی دارم و آماده‌ام تا همه بازی‌ها را برای تیم به میدان بروم. شاید صورت من چنین تصوری را به بقیه می‌دهد. می‌خواهم ورژن جدیدی از خودم را به نمایش بگذارم. این یک هدف بزرگ است. بگذارید جور دیگری توضیح بدهیم که من هنوز هم باور دارم که می‌توانم با کمک همبازیانم، اتفاقات بزرگ تری رقم بزنم.

وی افزود: پنالتی زن اول ما مهدی ترابی است. اینکه چه کسی پنالتی بزند یا چه کسی نزند بر عهده سرمربی است و من نمی‌توانم در این زمینه نظری بدهم. وظیفه من فقط خوب تمرین کردن است.سعید صادقی هم مثل من مازندرانی است و در پاس گل دادن تخصص دارد. ماهافبک‌های خوب زیادی داریم که مثل سعید صادقی متخصص پاس گل دادن هستند و امیدوارم این فصل بتوانم پاس‌های آنها را تبدیل به گل کنم.

عبدی در پایان گت: هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند و لژیونر شود اما در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستم و برهمین اساس نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم. پیشنهاد خوبی بود اما هنوز جوان هستم و فرصت دارم. الان باید به موفقیت در پرسپولیس فکر کنم.

بیشتر بخوانید:
عبدی با پرسپولیس قرارداد جدید خواهد بست
مهدی عبدی: لژیونر می شوم اما فقط با تایید آقا یحیی
عبدی: امتیازات نیم فصل اول و دربی را کسب خواهیم کرد/ از مهاجم خارجی…

انتهای پیام /