مهدی : مشخص نیست که می توانیم لیگ را به پایان برسانیم یا خیر!

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام که کرد که به پایان رساندن لیگ نوزدهم فوتبال به تصمیم ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا بستگی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سهیل مهدی ، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ پس شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و جهان و تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی به همین دلیل اعلام کرد : نمی‌توانم صد درصد بگویم لیگ را به پایان می‌رسانیم.

مهدی ادامه داد :‌ ما پیرو تصمیم ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم و از همان ابتدا نیز موضع ما همین بوده است،اگر مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد صادر شود، ما هم مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

وی اذعان داشت : ما هم از بیرون اتفاقات را دنبال می‌کنیم و جا دارد یک خسته نباشید هم به تمام کادر پزشکی کشور بگوییم، الآن بحث جان مردم در میان است و بهتر است با خانه نشستن این زنجیره را قطع کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ افزود : بحث تمرین تیم‌ها به نوعی ملک شخصی هر باشگاه است، مثل اینکه به یک نفر گفته می‌شود در خانه بماند.

او بیان کرد: در این رابطه ما نمی‌توانیم موضعی داشته باشیم اما ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی در این خصوص صادر کرده است.

مهدی در پایان اظهار داشت : نمی‌توانیم چیزی را صد درصد بگوییم، ما اولویت‌بندی می‌کنیم و الآن هم اولویت اول سازمان لیگ این است که مسابقات را به پایان برسانیم اما اگر زمان بگذرد و دیگر نتوانیم این کار را انجام دهیم به سراغ اولویت‌های بعدی خواهیم رفت در آن صورت امکان دارد هر تصمیمی گرفته شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: