مهدی پاشازاده: تعطیلات لیگ به سود استقلال بود

 به نظر من تعطیلات لیگ به سود استقلال شد چرا که تا پیش از این اگر انتقادی متوجه بازی تیم بود به عدم شناخت ساپینتو از بازیکنانش برمی‌گشت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی هیچوقت تحت تاثیر شرایط وقت نبوده و همواره حساسیت خودش را داشته است. دیگر فرقی نمی‌کند که هفته اول باشد یا آخر یا قبل از تعطیلات باشد یا بعد از تعطیلات. دربی در هر حالتی دربی است و غیرقابل پیش بینی. منتها درباره این بازی باید بگویم که بسیار بسیار حساس است.

وی افزود: به نظر من تعطیلات لیگ به سود استقلال شد چرا که تا پیش از این اگر انتقادی متوجه بازی تیم بود به عدم شناخت ساپینتو از بازیکنانش برمی‌گشت ولی این وقفه باعث شد تا سرمربی بهتر بازیکنان را بشناسد و این شناخت به عملکرد تیم در دربی کمک می‌کند.

پاشازاده در پایان گفت: نمیدانم چه زمانی قرار است مشکلات مالی برای استقلال تمام شود. واقعا چرا ما باید اینقدر بودجه کمی داشته باشیم؟ مشکل آنجاست که شفاف سازی نمی‌شود.برای یکبار هم که شده قراردادها را فاش کنید تا همه متوجه شوند ماجرا چیست. روش پنهان کاری تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند؟ چنین مسائلی در فوتبال دنیا اصلا دیده نمی‌شود.هوادار استقلال گناهی نکرده که باید هر سال از تبعات مشکلات باشگاهی باشگاه عذاب بکشد. این حجم از تغییر مدیریت قابل قبول نیست. با این روش هیچ برنامه‌ای نمیتوان ارائه داد. نمی‌دانم چه بگویم. متاسفانه مدیرانی که می‌آیند یا نمی‌توانند تصمیم بگیرند یا تصمیمات اشتباه می‌گیرند. مشکل اصلی آن است که هیچ فرد فوتبالی در رأس امور باشگاه نیست.

انتهای پیام /