مهرداد خانبان: بیرانوند دو هفته دیگر کار دارد

مهرداد خانبان اعلام کرد: بیرانوند دو هفته دیگر کار دارد.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ملوان تیم قابل احترامی است که در ۹_۸ بازی گذشته با احتساب جام حذفی فقط ۴ گل خورده و از ساختار دفاعی مناسبی برخوردار است. در فاز تهاجمی نیز برنامه‌های مختلفی دارند. کارهای ترکیبی از کناره‌ها، ارسال از جناحین و پشت دفاع با توجه به مهاجمان سرعتی که در اختیار دارند، ضدحملات سریع و …. جزء شاخص‌های تهاجمی این تیم است. در فاز دفاعی هرچند کم گل خورده‌اند اما مشکلاتی دارند که روی آنها کار کرده‌ و امیدوار به استفاده از این تدابیر هستیم.

 

خانبان درمورد اینکه حواشی مربوط به مصدومیت علیرضا بیرانوند ممکن است عملکرد او را هم تحت تاثیر قرار بدهد، گفت: کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس به صورت تخصصی صحبت کردند و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که با توجه به سابقه ۱۰_۱۲ ساله‌ام در تیم‌ملی، وقتی بازیکنی وارد اردو می‌شد شرح حالی از دقایق آخرین بازی باشگاهی‌، سلامتی‌اش و… در اختیار می‌گرفتیم که قطعا این موضوع همچنان ادامه دارد.

 

با ارتباط بهتر بین کادر پزشکی تیم‌ها دیگر این مشکلات در آینده پیش نمی‌آید. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است که امیدواریم برای هیچ بازیکنی پیش نیاید‌. بیرانوند گچ دست خود را باز و شروع به تمرین کرده اما از لحاظ پزشکی دست کم ۲ هفته دیگر کار دارد.

 

مربی پرسپولیس درمورد از بین رفتن‌ نگرانی هواداران پرسپولیس با توجه به عملکرد خوب امیر رفیعی عنوان کرد: او ۲ سال است با ما کار می‌کند و محصول آکادمی پرسپولیس است. اعتماد کاملی به امیر داریم و در این ۲ دیداری که فرصت بازی پیدا کرده توانست جواب این اعتماد را بدهد.

انتهای پیام/