کفشگری: به من گفتند دیگر نمی‌گذاریم در پرسپولیس روز خوش ببینی

بازیکن سابق فوتبال ایران گفت: از طاهری بپرسید 500 سکه‌ای که هدایتی داد تا بین بازیکنان پخش کند کجا خرج شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهرداد کفشگری، بازیکن سابق فوتبال ایران اظهار داشت: در فوتبال ایران هیچ چیز سر جای خودش نیست. از طرفی هم باید اعتراف کنم خودم اشتباهاتی داشتم که نتیجه‌اش این شد که در 34 سالگی فوتبالم را کنار بگذارم و در حال حاضر هم در تلاش هستم که وارد عرصه مربیگری شوم و در این عرصه در فوتبال حضور داشته باشم. من خیلی راحت پیراهن پرسپولیس را از دست دادم و چند دلیل داشت. اینکه رقم قرارداد من بالا بود ولی سال آخر به چند دلیل از جمله مصدومیت و ضربه روحی که از فوت هادی خورده بودم نتوانستم زیاد بازی کنم. 

وی ادامه داد: در مورد هادی باید بگویم آن سال خیلی اذیت شد و بازوبند کاپیتانی فشار زیادی روی او آورده بود. ما یک بازی مقابل سایپا باختیم و هفته بعد با ملوان در انزلی بازی داشتیم. به هادی خیلی توهین کرده بودند و من در هتل او را دیدم خیلی ناراحت و برافروخته بود و به من گفت که خیلی تحت فشار است و از این بابت خیلی اذیت می‌شود. شایعات در مورد هادی درست نبود. به هر حال پزشکی قانونی او را به طور کامل مورد بررسی قرار داد و کالبد شکافی شد و نظریه پزشکی قانونی وجود داشت. هادی در طول زندگی با توجه به اینکه خیلی به او نزدیک بودم می‌دانم اهل هیچ چیز نبود و نمی‌شود گفت خدای نکرده فوتش داستانی داشته است و تنها عیب او این بود که همه چیز را در خودش می‌ریخت و این موضوع فکر می‌کنم کار دستش داد.

کفشگری افزود: بعد از دربی 4-2 هدایتی 500 سکه داده بودند که بین بچه‌ها تقسیم کنند. شما حساب کن بازیکنان و کادرفنی و تدارکات و عوامل تیم 500 سکه بینشان تقسیم کنید نفری چند سکه می‌شود؟ حدود 15 تا. اصلا بگوییم 5 تا. چرا به هر بازیکن یک سکه دادند؟ به عکاس و تدارکات یک نیم سکه دادند. بقیه سکه ها کجا رفت؟

بیشتر بخوانید:
شکوری: سعی کردیم تقریبا با یک سوم طلبکارها به شکل قطعی تسویه کنیم
نتیجه و خلاصه بازی نساجی مازندران – پرسپولیس + فیلم
نساجی با غایبان زیاد در برابر پرسپولیس

انتهای پیام/