مهری: هوادار حق دارد ناراحت باشد، چون دستاوردی نداشتیم

یکی دو جا شیطنت کردند و مطالبی را در این خصوص که در لیست خروج هستم نوشته بودند اما با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم بمانم. به استقلال نیامده‌ام که زود جا بزنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تراکتور تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل یک تیم قهرمان را دارد، چون هم زیرساخت‌ها و امکانات شان خوب است از زمین بازی و تمرین گرفته تا هواپیمای اختصاصی و هم سایر مسائل مرتبط برای موفقیت یک تیم را دارد اما در این چندسال نتوانستند امور را خوب سازماندهی کنند و شاید به همین دلیل است که تراکتور نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ نتیجه بگیرد. از آقای مجیدی تشکر می‌کنم که با وجود آنکه خرید خودشان نبودم اما به من هرچند کم فرصت دادند.

وی افزود:سه، چهارماه سخت فوتبالی را سپری کردم. قول می‌دهم که سال بعد بهترین سال فوتبالی‌ام خواهد شد. یکی دو جا شیطنت کردند و مطالبی را در این خصوص که در لیست خروج هستم نوشته بودند اما با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم بمانم. به استقلال نیامده‌ام که زود جا بزنم. مقابل فولاد کیفیت همیشگی را نداشتیم. حساسیت فینال روی عملکرد بچه‌ها تأثیر گذاشته بود. هوادار حق دارد ناراحت باشد، چون دستاوردی نداشتیم. همه به‌دنبال جبران نتایج گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید:
سرنوشت سعید مهری در استقلال
سعید مهری: خوشحالم استقلالی شدم
نقل و انتقالات لیگ برتر| سعید مهری به استقلال پیوست

انتهای پیام /