موافقت اسکالونی برای تمدید قرارداد با آرژانتین

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین به تمدید قرارداد خود با تیم ملی آرژانتین نزدیک است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت اسپورتال، قرارداد فعلی لیونل اسکالونی، سرمربی ۴۴ ساله تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ اعتبار دارد. نتایج خوبی که این مربی با تیم ملی آرژانتین کسب کرده است باعث شده است تا سران فدراسیون فوتبال این کشور خواستار تمدید قرارداد او شوند.

این درخواست با موافقت اسکالونی روبه‌رو شده است و این مربی قرار است به زودی قرارداد جدید خود را با فدراسیون فوتبال کشورش امضا کند.

نکته مهم درباره تیم اسکالونی این که آن‌ها در ۳۳ بازی اخیر خود تن به شکست نداده‌اند و این نشان از بازگشت تیم به روزهای خوب خود می‌دهد.

آرژانتین یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. این تیم تاکنون دو بار عنوان قهرمانی در جام جهانی را به دست آورده است. اولین قهرمانی آرژانتین در سال ۱۹۷۸ رقم خورد. جام جهانی ۱۹۷۸ در آرژانتین برگزار شد و میزبان موفق شد با برتری ۳ بر یک برابر هلند برای اولین بار طعم قهرمانی را در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان بچشد. ماریو کمپس دو بار و برتونی برای آرژانتین و یوهان نیسکنز برای هلند گلزنی کردند.

دومین قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی ۱۹۸۶ رقم خورد. جام جهانی ۱۹۸۶ به دلایل زیادی به یکی از خاطره‌انگیزترین جام‌های جهانی تبدیل شد که اوج آن هنرنمایی دیگو مارادونا در ترکیب تیم ملی آرژانتین بود.

بیشتر بخوانید:

رکورد بی‌نظیر میلیونرها در آرژانتین
شکایت همسر، ستاره آرژانتینی را با دردسر روبرو کرد
ستاره آرژانتینی به سرخپوشان می پیوندد

انتهای پیام/