مورایس:هر ۶ بازی دیگر برایمان فینال است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: مهم بود که در سال جدید با برد شروع کردیم، قبل از بازی گفتم که بازی ساده‌ای نداریم و همینطور شد، تیم حریف از شانس‌های آخر خود برای بقا در لیگ استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: تلاش نفت کار ما را سخت کرد، آماده شدن برای بازی سخت بود چون ۶ بازیکن در اردوی تیم ملی داشتیم و یک مشکل به مشکلات ما اضافه کرد، در کل هدف ما برد بود و به آن دست یافتیم.

مورایس تصریح کرد: چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، به نفت هم تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آروزی موفقیت می‌کنم تا بتوانند در لیگ بماند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت‌های ویسی که سپاهان موقعیت نداشت، گفت: من برنامه‌ریزی برای عقب نشتسن نداشتم، اگر بخواهم برنامه‌ریزی کنم باید همه بازی‌ها را ۵ بر صفر برنده شویم، بازیکنان هستند که در زمین بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است و فکر نمی‌کنم که بازی‌های آسانی در پیش داریم.

مورایس در‌ پاسخ به این‌که تیم شما به نتیجه یک هیج راضی بود، گفت: امروز با نفت بازی داشتیم و باید برای این بازی استراتژی اتخاذ می‌کردیم، بازی با تراکتور متفاوت خواهد بود، نفت چیزی برای از دست دادن نداشت، درست که باید حمله کنیم اما باید مراقب هم باشیم که گل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی نکردن یاسین سلمانی بیان داشت: تیم به همین شکل است، بعضی بازیکنان بازی می‌کنند و بعضی دیگر خیر اما همه در اختیار تیم هستند، چیزی که تیم را قهرمان می‌کند، بازیکنی است که در اختیار تیم باشد.

پایان پیام/