مورد عجیب تیم مدعی؛ دو برد در ۱۱ بازی

تیم فوتبال استقلال خوزستان در ۱۱ مسابقه‌ای که با هدایت سیدسیروس پورموسوی به میدان رفته است نتایج ناامید کننده‌ و فاجعه باری را کسب کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از کسب نتایج ضعیف استقلال خوزستان با هدایت داوود مهابادی؛ مدیران این باشگاه با برکناری وی سیدسیروس پورموسوی را با امید کسب نتایج ایده‌آل و دلخواه مدیریت و هواداران این باشگاه به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند اما با این وجود این مربی نیز نتوانست با آبی‌های خوزستان نتایج مطلوبی را کسب کند.

پورموسوی از هفته بیست و هشتم فصل گذشته بر روی نیمکت استقلال خوزستان نشست و در مدت ۷ هفته حضورش بر روی نیمکت این تیم فقط یک برد آن هم برابر ویستاتوربین بحران زده بدست آورد. آبی‌های خوزستان به غیر از بازی هفته پایانی که به دلیل عدم حضورشان برابر مس شهربابک برگزار نشد در ۶ مسابقه باقی مانده خود از هفته بیست و هشتم تا پایان فصل ۱ برد، ۱ تساوی و ۴ باخت کسب کردند که می تواند در نوع خود مورد عجیبی باشد.

با این وجود در حالیکه تصور می شد تیم استقلال خوزستان در فصل جدید و جاری لیگ یک با وجود جذب بازیکنان تراز اول لیگ یکی و همچنین بازیکنانی که سابقه بازی در سطح اول فوتبال کشور را دارند نتایج مطلوبی را کسب کند و در قامت یک مدعی ظاهر شود اما برخلاف تصور همگان این تیم در ۵ هفته‌ای که از فصل جدید رقابت‌های لیگ یک به میدان رفته نتوانسته همچنان با هدایت سیدسیروس پورموسوی نتایج چندان ایده‌آلی را کسب کند.

از هفته بیست و هشتم فصل گذشته تا پایان هفته پنجم فصل جدید و جاری لیگ یک، منهای دیدار هفته پایانی فصل قبل برابر مس شهربابک؛ استقلال خوزستان در مجموع ۱۱ مسابقه‌ای که با هدایت سیدسیروس پورموسوی به میدان رفته است؛ ۲ برد، ۵ تساوی و ۴ شکست را تجربه و ۱۱ امتیاز کسب کرده، به طوری که میانگین امتیازگیری این تیم در هر مسابقه عدد وحشتناک ۰/۳ ثبت شده است! این در حالی است که حتی ۱۱ امتیاز کسب شده آبی‌ها به نصف مجموع ۳۳ امتیاز ممکن ۱۱ مسابقه برگزار شده این تیم یعنی ۱۶/۵ نیز نمی رسد!

نکته عجیب دیگر از کسب نتایج ناامید کننده استقلال خوزستان با هدایت سیدسیروس پورموسوی اینکه؛ این تیم در ۱۱ مسابقه اخیر خود فقط ۹ گل (۵گل داخل خانه، ۴گل خارج از خانه) به ثمر رسانده و ۱۱ گل نیز دریافت کرده است که به طور میانگین گل زده آبی‌ها در هر مسابقه عدد ۰/۸۱ و گل خورده آنها در هر بازی عدد ۱ ثبت شده است!

علاوه بر آن این تیم در ۳ دیداری که از فصل جاری لیگ یک در داخل خانه میزبان بوده گلی را به ثمر نرسانده است!

با این وجود و با توجه به نتایج نامطلوب اخیر استقلال خوزستان و سیاست کلی این باشگاه خوزستانی و گروه ملی صنایع ایران به عنوان حامی مالی این تیم در فصل جاری مبنی بر قرارگیری آبی‌پوشان در جمع مدعیان و رقابت برای قهرمانی و صعود به نظر می رسد دیدار هفته ششم برابر خیبر خرم آباد آخرین فرصت پورموسوی و کادرش برای کسب نتیجه و امضای حکم بقای خود و کادرش در این تیم باشد.

دیدار با تیم مدعی خیبر؛ تیمی که پس از برد برابر ون‌پارس انگیزه مضاعف را بدست آورده و از روحیه بالایی برخوردار است قطع به یقین جدالی سخت و سرنوشت ساز برای پورموسوی و کادرش در خرم‌آباد خواهد بود.

انتهای پیام /