مورینیو: تعداد قهرمانی‌های کل مربیان لیگ برتر از من کمتر است پس احترام بگذارید!

سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست برابر تاتنهام تعداد قهرمانی‌هایش را در لیگ برتر به رخ کشید.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد خیلی زود وارد بحران شد. دو شکست پیاپی برابر برایتون و تاتنهام باعث شد تا مردان ژوزه مورینیو خیلی زود خودشان را در بحران ببینند. باز هم ضعف مفرط خط دفاعی منچستریونایتد در این بازی نمایان شد. همان خطی که مورینیو در تابستان عنوان کرد نیاز به جذب بازیکن دارد  ولی باشگاه برای او بازیکنی نخرید.

ژوزه مورینیو بعد از شکست تیمش برابر تاتنهام، گفت‌: بازار نقل‌ و انتقالات دیگر به اتمام رسیده است.   آن چه که باید درباره نقل‌ و انتقالات می گفتم را بازگو کردم. هر کسی که این بازی را دیده باشد قطعا می‌تواند شهادت دهد که ما فوتبال خوب و متحدی را به نمایش گذاشتیم. ما تیم از هم گسیخته‌ای نبودیم بین بازیکنان اتحاد خوبی بود. در بازی بودیم که به یک باره دو بار دروازه‌مان باز شد و همه چیز تغییر کرد.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: ما فصل گذشته برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا این جا باختیم و هو شدیم چون خوب نبودیم و سویا شایسته پیروزی بود  ولی امشب وقتی بازیکنان  زمین بازی را ترک کردند از طرف تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، تشویق شدیم چون تماشاگران دیدند که  بازیکنان جنگیدند.

آقای “خاص” در پایان صحبت خود، ‌اضافه کرد: برای بحث پایانی می دانید نتیجه‌ سه بر صفر یعنی چه؟ آیا می دانید که چه معنایی دارد؟ بله. نتیجه‌ امشب ما است  ولی نشان دهنده سه قهرمانی من در لیگ برتر هم  است. تمام ۱۹ مربی لیگ به اندازه من قهرمان  لیگ برتر نشدند. دو قهرمانی برای ۱۹ مربی و سه قهرمانی برای من، احترام بگذارید مرد، احترام بگذارید!

مورینیو در حالی که مدام جمله “احترام بگذارید” را تکرار می‌کرد، نشست خبری را ترک کرد.