مورینیو گزینه جانشین آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل

    به دنبال کناره‌گیری تیته از هدایت تیم ملی برزیل پس از حذف در یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال برزیل هنوز در پی استخدام یک سرمربی بزرگ است.

     به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  طی ماه‌های گذشته همواره از کارلو آنچلوتی به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی برزیل نام برده شده اما برزیلی‌ها تا به امروز پیشرفتی در مذاکرات با این سرمربی ایتالیایی نداشته است. تمایل آنچلوتی نیز ماندن در رئال مادرید حداقل برای یک فصل دیگر است. با توجه به موفقیت‌آمیز نبودن مذاکرات با کارلو آنچلوتی، فدراسیون فوتبال برزیل چند گزینه جانشین را بررسی می‌کند.

    ژرژ ژسوس سرمربی فنرباحچه، فرناندو دینیز سرمربی فلومیننزه و آبل فریرا سرمربی پالمیراس جزو گزینه‌های جانشین آنچلوتی هستند اما ژوزه مورینیو، سرمربی رم جذاب‌ترین نامی است که در فهرست فدراسیون فوتبال برزیل به عنوان گزینه جانشین آنچلوتی دیده می‌شود. افتخارات، کاریزما و البته پرتغالی زبان بودن از جمله دلایلی است که برزیل شرایط مورینیو را بررسی می‌کند اما این سرمربی پرافتخار هنوز با آاس رم قرارداد دارد و این می‌تواند کار را برای سلسائو سخت کند.

    شکست در استخدام آنچلوتی و مورینیو می‌تواند باعث روی کار آمدن یک سرمربی برزیلی دیگر شود. فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه که تیمش فوتبال زیبایی بازی می‌کند، مورد حمایت نیمار است و این ستاره سلسائو از سرمربی شدن او استقبال می‌کند. با تمام این‌ها، چشم امید فدراسیون فوتبال برزیل همچنان به کارلو آنچلوتی است و آن‌ها امیدوارند سرمربی رئال مادرید با کسب جام‌هایی بزرگ در پایان فصل، با خاطره‌ای خوش تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو بگیرد.

    انتهای پیام/