موسوی:سعادتمند فرق نزول و جریمه را نمی‌فهمد

عضو سابق هئیت مدیره استقلال گفت:محترمانه گفتم با فتح‌الله‌زاده توافق کرده‌ایم که سرپرست و سپس مدیرعامل شود و سعادتمند به درد ما نمی‌خورد، چون حد و اندازه او این نبود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، موسوی عضو سابق هیات‌مدیره استقلال گفت:سعادتمند فرق نزول و جریمه را نمی‌فهمد. پول من دو ماه قرض‌الحسنه دراختیار استقلال به‌صورت امانت قرار داشت و باید بعد از دو ماه پس می‌دادند وگرنه جریمه می‌شدند. اگر سر موقع تسویه می‌کردند، نه جریمه‌ در کار بود و نه سود. وزیر، سعادتمند را فرستاد و خواست او را برای مدیرعاملی ارزیابی کنیم. محترمانه گفتم با فتح‌الله‌زاده توافق کرده‌ایم که سرپرست و سپس مدیرعامل شود و سعادتمند به درد ما نمی‌خورد، چون حد و اندازه او این نبود.

وی افزود: می‌خواست مرا پرسپولیسی معرفی و بعد هم خلیل‌زاده را تخریب کند. پخش ویس اشتباه نبود چون مدام دروغ می‌گفت.هیچ ملاقاتی بین سعادتمند و استرا نبوده. یکی از معاونان سعادتمند هم آن را تایید کرده و قسم خورده در عمرش این اندازه تحقیر نشده است. برای استرا به‌عنوان هدیه با خودشان به ایتالیا فرش بردند که استرا و وکیلش حتی فرش را هم نگرفته و گفتند آن را برای سفارت‌تان ببرید. آدمی که بدون کارنامه و رزومه مدیر باشگاهی مثل استقلال می‌شود، تقصیرش چیست؟ کسی که این افراد را انتخاب می‌کند مقصر است.

بیشتر بخوانید: