موسی کولیبالی :خوشحالم که فولاد امروز سه امتیاز را گرفت

موسی کولیبالی پس از دیدار امشب مقابل آخال در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی در این باره داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اموسی کولیبالی که گل پیروزی فولاد در بازی امشب مقابل آخال را به ثمر رساند پس از بازی به همراه جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد و گفت: خوشحالم که فولاد امروز سه امتیاز را گرفت. بازی خیلی سختی بود. ما در بازی اول بدشانس بودیم و یک امتیاز گرفتیم و در بازی دوم هم همینطور شد اما بازی سوم مهم بود. خدا به تیم کمک کرد و در آخرین ثانیه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. انشاالله همیشه همینطور باشد.

کولیبالی در پاسخ به این سوال که از به ثمر رساندن گل پیروزی فولاد در دقایق پایانی چه حسی دارد گفت: گل اول من در لیگ قهرمانان آسیا بود و خیلی خوشحال شدم. همه تیم با هم تلاش کردیم که این گل به ثمر رسید. کادر، بازیکنان و هواداران همه تشویق می‌کنند و این به من انرژی می‌دهد. آخال تیم بدی نبود و قوی بود اما خدا کمک کرد و توانستم در دقایق  پایانی گل بزنیم. خیلی خوشحال شدم.

او در واکنش به اینکه در ثانیه های پایانی بازی و زمانی که برای گلزنی جلو رفت، به چه چیزی فکر می‌کرد عنوان کرد: در لیگ ایران همیشه زمانی که تیم نمی‌تواند به گل برسد، در آخرین دقایق مربی من را جلو می‌فرستد و این مسئله پیش می‌‌آید. در ذهن خودم بود که اگر جلو بروم می‌توانیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید :
عثمان کولیبالی درون زمین سکته قلبی کرد + عکس
کولیبالی: می‌خواهم صدای مردم علیه نژادپرستی باشم
آخرین وضعیت منچستر یونایتد -کولیبالی؛ ناپولی ۱۰۰ میلیون می‌خواهد

انتهای پیام/