مومنی: استقلال روی خلاقیت فردی گل می‌زند نه تاکتیکی!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکری باید یک مربی با دانش بیارود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: من معتقدم که کنار نیمکت استقلال باید یک مربی بادانش باشد. اگر چه همه دانشمند هستند اما باید فردی باشد که مغز متفکر کارهای فکری باشد. بعضی‌ها در نیمکت استقلال هستند که از فضا سوءاستفاده می‌کنند و توانایی فنی و علمی ندارند. این اگر حل نشود، در روزهای آینده برای استقلال دردسرساز می‌شود و شاید عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

وی ادامه داد: من این اعلام خطر را می‌دهم که باید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مد نظر آبی‌ها باشد. برنامه‌های مختلف تاکتیکی، باید عملیاتی شود. آقای فکری تیم را خوب هدایت می‌کند اما با احترامی که به آرش برهانی و صمد مرفاوی قائل هستم، باید کنار این ۳ نفر کسی باشد که دانش فنی و اصول علم تمرین را به طور کامل طراحی و اجرا کند تا روش‌های مختلف تاکتیکی شود و در مواقع مختلف حلال مشکلات استقلال باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران افزود: به نظر من پیشرفت استقلال ضعیف است. در نام و بزرگی استقلال هیچکس شکی ندارد و فکر می‌کنم این پیشرفت به اندازه نام باشگاه نیست. آقای فکری روش‌های خوبی را انتخاب می‌کند اما چون دست تنها است باعث شده که یک خلاء در کادر فنی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| فوتبال درون تیمی/ غیبت برهانی، موسوی و حسینی
نیکبخت: بردن تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست ولی استقلال با ۳ گل این کار را کرد
رضاوند: دلیل انتقادها از استقلال را نمی‌فهمم
استقلال به دنبال تغییر برند البسه
تماس استقلال با میلیچ
واکنش رضا آذری به جدایی از استقلال و پیوستن به سپاهان
میلاد جهانی: از خواب بیدار شدم دیدم با استقلال توافق کرده‌ام!
آخرین وضعیت مصدومیت مدافع استقلال از زبان پزشک این باشگاه
استقلال به دنبال دفاع چپ در نقل و انتقالات زمستانی!

انتهای پیام/