مونت، فنِ رونالدو در یونایتد

میسون مونت فاش کرد که کریستیانو رونالدو از دوران کودکی الگوی او بوده است و گرفتن شماره ۷ او باعث افتخارش است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، منچستر یونایتد بالاخره خرید میسون مونت را نهایی و این ستاره انگلیسی را از چلسی جذب کرد. قرارداد میسون مونت با منچستر یونایتد ۵ سال اعتبار خواهد داشت. در حقیقت مونت تا سال ۲۰۲۸ با منچستر یونایتد قرارداد بسته است.

این هافبک قرار است پیراهن شماره هفت یونایتد را بپوشد که از سوی اریک کانتونا، کریستیانو رونالدو، جورج بست و دیوید بکام به شهرت رسیده است.

این بازیکن ۲۴ ساله در اولین مصاحبه خود با بخش مطبوعاتی باشگاه فعلی خود فاش کرد که ستاره پرتغالی (رونالدو) از دوران کودکی بُت او بوده است. مونت گفت: من الگوهای زیادی داشتم. رونالدو یکی از اصلی‌ترین الگوهایم بوده است و همیشه دوست داشتم بازی او را تماشا کنم. دیوید بکام  نیز الهام بخش زندگی من بود. من از ضربات ایستگاهی او شگفت زده می‌شدم. خیلی خوشحالم که از الان بازیکن یونایتد هستم و می‌خواهم بهترین بازی‌های خود را برای تیم جدیدم ارائه کنم.

مونت در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در چند ماه گذشته، مشخص شد که من در برنامه‌های چلسی نیستم و وقتی فهمیدم یونایتد خواهان من است، تصمیمم گرفتم راهی این تیم شوم. یونایتد یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ است.

این بازیکن به رقابت‌های آینده یونایتد خوشبین است و امیدوار است بتواند به قرمزها کمک کند تا زیر نظر تن هاخ به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

او افزود: مهمترین چیز برایم این بود که به یونایتد برسم. ما فصل بزرگی در پیش داریم و می‌خواهیم جام‌ها را ببریم، می‌خواهیم موفق باشیم. برایم مهم بود که از روز اول تمرینات در یونایتد باشم و پیش فصل را از دست ندهم.

بدیهی است که فصل ۲۳-۲۰۲۲ برای تیم موفقیت‌آمیز بوده است اما یونایتد باید برای فصل بعد بهتر از این شود. به نظر می‌رسد که تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر فصل بعد در اولویت یونایتد باشد.

منچستریونایتد مایل است ۱۰ بازیکنش را بفروشد تا برای فصل آینده بازسازی خوبی در تیم صورت گیرد. جیدون سانچو، هری مگوایر و آنتونی مارسیال از جمله بازیکنان مهمی هستند که در تابستان اولدترافورد را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/