مچ‌اندازی فرهاد با ژنرال برای تاریخ‌سازی؛ عبور از رکورد 11 ساله قلعه‌نویی و سپاهان

بهترین روند شکست‌ناپذیری در یک فصل فوتبال ایران متعلق به تیم سپاهانِ لیگ دهم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از 20 هفته حفظ رکورد شکست‌ناپذیری، حالا فرهاد مجیدی یک دوئل فوق‌حساس و حیثیتی مقابل سرمربی  سابق خود دارد؛ امیر قلعه‌نویی. دوئل‌های این دو چهره‌ه مطرح و البته پرسر و صدای فوتبال ایران همواره جذاب و مهم بوده و حالا بیش از همیشه برای مجیدی این دوئل اهمیت دارد.

در صورتی‌که مجیدی عصر فردا در ورزشگاه آزادی موفق شود مقابل امیر قلعه‌نویی به پیروزی برسد، هم پنجمین برد خود در کسوت سرمربی استقلال را مقابل سرمربی سابق خود جشن خواهد گرفت با احتساب برد انضباطی دور رفت و هم این‌که به رکورد ویژه قلعه‌نویی در لیگ دهم دست پیدا کند.

بهترین روند شکست‌ناپذیری در یک فصل فوتبال ایران متعلق به تیم سپاهانِ لیگ دهم است. تیمی که هدایت آن برعهده‌ی امیر قلعه‌نویی بود و از هفته‌ی هفتم و بعد از شکست مقابل استقلال تا هفته‌ی بیست و نهم و باخت برابر مس کرمان بدون باخت بود و حالا شاگردان مجیدی این فرصت را دارند تا این رکورد ویژه را هم فردا با کسب پیروزی یا حتی تساوی به آلبوم افتخارات پرشمار خود در لیگ بیست و یکم اضافه کنند. یکی از رکوردهایی که استقلال در این فصل به نام خود ثبت کرده، روند شکست‌ناپذیری در ابتدای فصل است. آبی‌ها در شرایطی در هفته بیستم بدون باخت در صدر جدول قرار دارند که پیش از این رکورد شکست‌ناپذیری در شروع فصل 17 هفته بود.

بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری مجیدی مشخص شد
اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی/استقلال بدون سربازها هم گل نخورد
مجیدی رکورد تاریخی ژنرال را خواهد شکست؟

انتهای پیام/