مگر شما مدرک مربیگری دارید که برای استقلال بازیکن می‌خرید؟

 برای نکونام خوب نیست بدون هماهنگی او بازیکن بخرند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ سیروس دین محمدی هافبک ملی پوش سابق استقلال: فعلاً که چیزی از این آقایان ندیدیم و بازیکن خاصی هم جذب تیم نشده است. آنچه که مشخص است، با آمدن هلدینگ خلیج فارس صحبت از شرایط مالی خوب مالک جدید است و در چنین وضعیتی طبیعی است که انتظار داشته باشیم بازیکن خوب و تراز اول خریداری شود. وقتی می‌گویند مشکل مالی وجود ندارد پس باید بازیکنانی در حد و اندازه‌های نام استقلال به خدمت گرفت خصوصاً اینکه این فصل بازی‌های لیگ نخبگان را نیز در پیش داریم.

سوال من از آقایان این است شما مگر مدرک مربیگری دارید که بدون هماهنگی سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات شده و اقدام به خرید بازیکن برای استقلال می‌کنید؟

با توجه به اینکه استقلال فصل آینده در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد، طبیعی و لازم است سرپرستی انتخاب شود که به زبان انگلیسی مسلط باشد تا بتواند به درستی از پس کارهای مربوطه به آن بازی‌ها برآید. آرامش دادن به بازیکنان در وقت لزوم و رفع تنش‌های احتمالی در طول فصل از جمله فاکتورهای مثبتی است که یک سرپرست باید داشته باشد و البته نامی بزرگ نیز باشد تا بازیکنان به آن احترام گذاشته و از او حساب ببرند ‌.

انتهای پیام/