میثاقی: کارشکنی می کنند اما روز به روز محبوب تر می شویم

مجری برنامه فوتبال برتر: در ماجرای برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها، درباره حواشی لیگ ، بحث داور، بحث قرارداد ویلموتس، اساسنامه فدراسیون و انتخابات آن و… مهمان‌های فان و بامزه هم دعوت کردم که برای مخاطبان جالب بود و در کل سال خوبی داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: یک شبکه رسانه‌ای دائما علیه ما کارشکنی می‌کند ولی برنامه روز‌به‌روز محبوب‌تر می‌شود. فضا اینقدر منفی شده بود که اگر بهترین برنامه، بهترین آیتم‌ها و بهترین گفت‌و‌گوها را هم می‌گرفتیم، یکسری تلاش می‌کردند در فضای مجازی تخریب کنند و آزارمان دهند.

وی ادامه داد: می‌خواستند ذهنیت عموم و مخاطب را به سمت بدگویی از ما و فوتبال برتر ببرند. هر کاری که می‌توانستند علیه برنامه کردند. کار نکرده نداشتند! همین الان هم ادامه دارد. هنوز که هنوز است تیم رسانه‌ای هست که تلاش می‌کنند فوتبال برتر را تخریب کنند. فضا را مسموم کنند. خدا را شکر اثرات جانبی برنامه را خودمان می‌بینیم و می‌گیریم. مهمان‌ها، آیتم‌ها و خیلی از اتفاقات نو و خاص در برنامه افتاد. ما خودمان منتقد اصلی خودمان هستیم. می‌دانیم باید چه کنیم.

او افزود: در آن فضای بد، غیر‌ورزشی و غرض‌ورزانه کار ما سخت شد و هنوز هم سخت است. این‌که 5 بر صفر عقب باشی و وارد زمین شوی، کاری کنی که به مخاطب بگویی غرض‌ورزی نیست و بر اساس احترام کارت را می‌کنی. کار فنی ما خوب است. خداراشکر برنامه فوتبال برتر جای خود پیدا کرد و شما اثرگذاری آن را در جریانات مختلف فوتبال دیدید. در ماجرای برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها، درباره حواشی لیگ ، بحث داور، بحث قرارداد ویلموتس، اساسنامه فدراسیون و انتخابات آن و… مهمان‌های فان و بامزه هم دعوت کردم که برای مخاطبان جالب بود و در کل سال خوبی داشتیم.

میثاقی اذعن داشت: دیگر هرکس در حوزه رسانه کار می‌کند می‌‎داند. شبکه یا شبکه‌هایی وجود دارد از آدم مختلف و در جاهای مختلف که به هم وصل می‌شوند و منافع مشترکی دارند. سعی می‌کنند در تمام تصمیمات حوزه فوتبال و باشگاهها سهیم باشند و نفعی به آنها برسد. در همه جای جهان هم این چیزها هست. یک روز می‌گویند من استقلالی هستم یک روز می‌گویند پرسپولیسی! هر هفته نظرات متفاوت خواهد بود. بسته به این است که شما چه بگویی. در کل اما برای من فوتبال جذاب مهم است. وقتی بازی‌شان زیبا باشد ما هم سوژه داریم.

انتهای پیام/