میثاق معمارزاده: با این پول میتوانستم 2 خانه بخرم/ 12 سال است که صبر کرده‌ام

میثاق معمارزاده گلر سابق سرخ‌ها گفت: با این پول میتوانستم 2 خانه بخرم، 12 سال است که صبر کرده‌ام.زانویم را برای این تیم از دست دادم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، میثاق معمارزاده اظهار داشت: آقایان ١٢ سال پیش به من بدهکار هستند و هر بار یک چیزی می‌گویند. من زمان آقای طاهری آخرین باری بود که با باشگاه مذاکره کردم اما همان زمان آقای ترکاشوند بعد از پنج ساعت معطل کردن من آمدند و گفتند برو هر کاری دلت می‌خواهد بکن و با شکایت پولت را بگیر.

آقای رویانیان از دکتر تیم پرسید و اعلام شد که کشاله‌ام پاره است اما می‌گفتند اشکال ندارد و برو بازی کن و پولت را می‌دهیم. در این تیم من زانویم را از دست داده‌ام و آن وقت برای دریافت طلبم باید فحش بخورم؟

وی افزود: همه گفتند بیرانوند پنجره پرسپوليس را بسته اما چرا صادق نیستید و نمی‌گویید که این رای بابت مجموع بدهی‌های باشگاه نسبت به طلبکاران بوده است. من هم یکی از طلبکاران باشگاه هستم که در چند مرحله با لابی و درخواست‌ها و اینکه جلوی هواداران قرارم می‌دادید در مقطع نقل و انتقالات از شکایتم گذشتم. اما اینبار نمی‌گذرم.

١٢ سال هم صبر کردم و با این پول قبلا می‌توانستم ٢ خانه بخرم اما الان پول رهن یک خانه ۵٠ متری هم نمی‌شود. پس من صبر و تحمل کرده‌ام و شرایط تیم را درک کردم. از فحاشی هم نمی‌ترسم و پرسپوليس زحمت بکشد پولم را بعد از ١٢ سال که دلار از ٩٨٠ تومان، شده نزدیک ٣٠ هزار تومان بدهد.