میثم منیعی: آقای وریا! مجیدی تو را نمی خواست آجورلو ضامن شد

وریا جان! مگر خود تو نبودی که در ابتدای فصل قبل آمدی و گفتی نمی‌خواهی در استقلال بمانی؟ از ابتدای فصل پیش صحبتهایی مطرح شد که بیشتر به فکر فوتبال باش.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ میثم منیعی معاون باشگاه استقلال تهران گفت: وریا در نیم فصل لیگ برتر گذشته از سوی مربی وقت در لیست مازاد قرار داده شد. اصرار وحشتناک مربی وقت روی این موضوع بود که من این بازیکن را نمی‌خواهم ولی با وساطت آقای آجرلو وریا در لیست ماندگار شد. باز هم در مقطعی مربی وقت وریا را اخراج کرد و در همان برهه هم تأکید شد که مربی تحت هیچ شرایطی راضی به بازگشت وریا غفوری نیست ولی باز هم با پادرمیانی سردار آجرلو بود که وریا غفوری به تمرینات برگشت.

وی افزود: اگر آقای آجرلو قصد داشت پشت سر کسی قایم شود تا خروج وریا از استقلال را گردن فرد دیگری بیندازد آن زمان(که مربی وقت در فصل قبل عذرش را خواسته بود) بهترین زمان برایش بود که پشت مربی استقلال پنهان شود و بگوید مربی تیم تو را نخواسته است.

منیعی در پایان گفت: وریا جان! مگر خود تو نبودی که در ابتدای فصل قبل آمدی و گفتی نمی‌خواهی در استقلال بمانی؟ از ابتدای فصل پیش صحبتهایی مطرح شد که بیشتر به فکر فوتبال باش. ضمن اینکه خیلی بازیکن بزرگتر از وریا در فوتبال بوده اند که در برهه ای دیگر مربی آنها را نخواسته است.

انتهای پیام /