میرشاد ماجدی: بازی با سنگال قطعی شد/پولی برای لباس تیم ملی گیرمان نمی آید

برنامه مجله فوتبال امشب با موضوع بررسی شرایط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و البسه تیم ملی در جام جهانی روی آنتن رفت.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که من هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفتم هیئت رئیسه ۸ نفر بودند یک نفر نیز کم شد و تعداد برای تشکیل جلسات هیئت رئیسه کفایت نمی‌کرد پس از سوی مجمع اختیار تصمیم گیری درباره مسائل مالی به من تفویض شد.

در آماده سازی تیم ملی نیازی به تصمیمات هیئت رئیسه نبود

او گفت: می‌گویند اعضای هیئت رئیسه در تصمیمات اتخاذ شده نقشی نداشتند و من می‌گویم تصمیم خاصی گرفته نشده. تصمیماتی در روند آماده سازی تیم ملی بود که نیازی به نظر هیئت رئیسه نداشت و مجمع در مسائل مالی به من تفویض اختیار کردند.

اعضای کمیته فنی تصمیم گیرنده نیستند

کاجدی ادامه داد: اعضای کمیته فنی طبق اساسنامه تصمیم گیر نیست و نقش مشورتی دارند و درباره اسکوچیچ من همراه ۷ نفر اعضای هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم او ابقا شود. اگر می‌خواستیم مربی دیگری بیاوریم این یک تصمیم می‌شد. برخی مسائل خارج از فدراسیون به ما القا می‌شد.

با دایی تماس داشتم اما ملاقات نداشتیم

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: درباره تغییر سرمربی تیم ملی من با آقای دایی تماس گرفتم تا با او ملاقات کنم، اما صحبتی انجام نشد. با اسکوچیچ تا ۲۰۲۳ قرارداد داریم و صد در صد از او حمایت می‌کنیم.

بازی با سنگال قطعی شده است

او افزود: هیچ یک از بازیکنان ما چیزی جز صلاح فدراسیون و تیم ملی را نمی‌خواهند، اما شاید بیانشان برای ابراز این دلسوزی فرق داشت. بازی با سنگال قطعی شده و امیدواریم باری با اروگوئه تا فردا یا پس فردا قطعی شود. کسی نباید پشت بازیکنان قراربگیرد و صحبت هایش را انجام دهد.

پولی برای لباس تیم ملی گیرمان نمی آید

او بیان کرد: تیم ملی با نشان تجازی ایرانی در جام جهانی شرکت خواهد کرد. ما فراخوان دادیم. ۷ نشان تجاری به ما پاکت دادند. دو سه برند ایرانی و ما بقی خارجی بودند. مشکل برند خارجی این است که گمرکش هزینه بر خواهد بود. ما اکنون تمام البسه را به صورت رایگان تحویل می‌گیریم. به ما پولی نمی‌دهند. در فراخوانی که گذاشتیم مبلغی که مدنظر دارید به ما پیشنهاد نشد بلکه گفتند لباس تیم را رایگان داده و برای سایر تیم هایتان با تخفیف لباس می‌دهیم.

او گفت: حدود ۳۰ هزار جوان دختر و پسر را استعدادیابی کردیم.

انتهای پیام/