میناوند: سرمربی تیم ملی جوانان بایدجوان باشد نه یک پدربزرگ

پرسپولیس برای نتیجه‌گیری در آسیا و سال آینده لیگ برتر باید تقویت شود و بازیکنانی که کادر فنی می خواهند باید هر چه زودتر به تیم اضافه شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به برخی کری خوانی های استقلالی ها به ویژه پیشکسوتان این تیم در فضای مجازی علیه پرسپولیس گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم، برخی حرف‌ها دیگر کری نیست.
میناوند ادامه داد: بعضی از این استقلالی‌ها به طور کامل تحت تاثیر حرف‌های هواداران و ادمین‌های نوجوان تیم‌شان قرار می‌گیرند و بدون فکر حرف‌های آنها را تکرار می‌کنند. کری خواندن قشنگ است اما برخی حرف‌ها قشنگ نیست.
وی در خصوص مطلب منتشر شده از سوی محمد نوازی در صفحه شخصی خود درباره قهرمانی پرسپولیس، گفت: این موضوع برایم تعجب‌برانگیز بود. نوازی بازیکن ملی بوده و نباید تحت تاثیر جو قرار بگیرد.
میناوند در پایان در واکنش به انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: کسی سرمربی تیم جوانان شده که برای بازیکنان این تیم حکم پدربزرگ را دارد. ما باید کسی را سرمربی تیم جوانان کنیم که بتواند با بازیکنان جوان ارتباط بگیرد نه اینکه یک مربی مسن را بالای سر این تیم بیاوریم.

امیر هوشنگ چرخگر