نادال: آماده‌ام و امید دارم همه چیز خوب پیش خواهد رفت

ستاره تنیس جهان از آمادگی خود برای بازگشت به میادین خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رافائل نادال دارنده 22 عنوان قهرمانی گرنداسلم گفت که قبل از بازگشت به زمین از ماه آینده، از خودش هیچ انتظاری ندارد. این ورزشکار 37 ساله تنیس به دلیل مصدومیت از ابتدای سال جاری میلادی به میدان نرفته و حالا پس از یک سال غیبت اوایل سال 2024 در بریزبن وارد رقابت می‌شود.

این تنیسور اسپانیایی از این تورنمنت به عنوان بازی مقدماتی برای مسابقات آزاد استرالیا در ملبورن استفاده خواهد کرد. او در حال حاضر تا رتبه 663 جهان سقوط کرده است.

رافائل نادال در این باره، گفت: از اعلام برخی چیزها می‌ترسیدم. یک سال بدون مسابقه گذشت و این یک عمل جراحی لگن بود اما چیزی که من را بیشتر نگران می کند جراحی لگن نیست، چیزهای دیگر است.

این تنیسور مطرح جهان افزود: فکر می‌کنم آماده‌ام و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. این بازگشت به من فرصت می‌دهد تا از خودم در زمین لذت ببرم. مدت زیادی گذشته است، بنابراین امیدوارم اول از همه، دوباره آن اعصاب، آن انتظار، آن ترس‌ها، آن تردیدها را احساس کنم. من از خودم انتظار دارم که “هیچ” انتظاری نداشته باشم.

بعد از کناره‌گیری نادال، نواک جوکوویچ توانسته با قهرمانی ۲۴ گرنداسلم از او پیشی بگیرد.

نادال همچنین خود را برای المپیک پاریس آماده می‌کند. او موفق شد در بازی‌های ریو مدال طلا را کسب کند.

این ستاره تنیس جهان خاطرنشان کرد: معتقدم در یک موقعیت متفاوت و در یک زمین ناشناخته هستم. پذیرش همه چیز در ابتدا سخت است اما باید به خودم زمان لازم را بدهم.

پایان پیام/