ناراحتی کامیابی‌نیا از یحیی/از پرسپولیس بیرونم کردند

هافبک سابق پرسپولیس گفت: اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در لیست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی گمانه زنی‌ها به گوشم می‌رسید و بالاخره با پیگیری‌های خودم متوجه آن شدم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ کمال کامیابی‌نیا، در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را درخصوص حواشی جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس بیان کرد.

کمال کامیابی‌نیا، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از ۸ سال حضور در این تیم و کسب ۶ قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه‌ای ماجرای قطع همکاری‌اش را با سرخپوشان پایتخت را توضیح داد.

کامیابی‌نیا در این خصوص گفت: اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در لیست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی گمانه زنی‌ها به گوشم می‌رسید و بالاخره با پیگیری‌های خودم متوجه آن شدم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: من از یحیی گل‌محمدی فقط از این بابت دلخورم که این موضوع را خیلی دیر به من اعلام کرد. من قرارداد خانه‌ام را به تازگی تمدید کرده بودم و باید به فکر مدرسه دخترم نیز می‌بودم. درحالی که من دوست داشتم یک فصل دیگر در پرسپولیس بازی کنم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق سرخپوشان از دخالت‌های چند بازیکن نیز پرده برداشت و گفت: آن‌ها دوست نداشتند من و سیامک نعمتی و دو بازیکن دیگر در پرسپولیس بمانیم، چون مثل آن‌ها عادت نداشتیم که برای تحویل گرفتنمان دست به هرکاری بزنیم و با افراد بیرون از باشگاه ارتباط برقرار کنیم و در آخر نیز من را به خاطر سنم بیرون کردند و یک هافبک ۳۲ ساله را جذب کردند!

انتهای پیام/