نارضایتی ام‌باپه از عملکردش با وجود درخشش برابر یووه

ستاره پاری سن ژرمن با وجود آنکه بازی خوبی را برابر یوونتوس به نمایش گذاشت اما از عملکرد خود راضی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت. تیم پاریسی با درخشش کیلیان ام‌باپه در این بازی با دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل تیم پاریسی را کیلیان ام باپه به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: ما در این بازی دچار نوسان شدیم به طوری که در 35 دقیقه نخست بسیار خوب بودیم اما در 35 دقیقه دوم اصلا خوب نبودیم. هنوز مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. خود من فرصت های زیادی را در این بازی از دست دادم البته نمی شود که در فوتبال همه فرصت ها را تبدیل به گل کرد.

ام‌باپه ادامه داد: من در این بازی دو گل زدم اما می توانستم گل های بیشتری به ثمر برسانم. نباید طوری بازی کنم که به تیمم ضربه زنم. باید با تمرکز بیشتری به توپ ضربه می زدم. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا اصلا اسان نیست. در این رقابت بزرگ پیروزی شدن سخت است و به همین خاطر باید اشتباهات خود را برطرف کرد و بهتر از فرصت ها استفاده کرد. من در این بازی می توانستم بهتر از این ظاهر شوم.

او در پایان گفت: می توانستیم در این بازی با نتیجه‌ای بهتر و پر گل تر پیروز شد. در گل عملکرد خوبی داشتیم و شب خوبی را در آغاز لیگ قهرمانان اروپا برابر هواداران خود رقم زدیم. من به لیگ قهرمانان اروپا علاقه زیادی دارم چرا که قدرت خود را برابر  تیم های بزرگ به چالش می کشیم. در این بازی های بزرگ شخصیت تیمی مشخص می‌شود.

پاری سن ژرمن با هدایت گالتیه و ستاره های زیادی که در اختیار دارد بسیار امیدوار است که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام