نارضایتی منصوریان از خریدهای خارجی نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت سوگیتا و الکس آلگریا گفت: معتقدم وقتی این بازیکنان به کشور می‌آیند، باید تجربه خود را به بازیکنان ما منتقل کنند اما متاسفانه این موضوع را در سوگیتا و الکس ندیدم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، با تبریک سال نو و خوش آمد به کاروان نساجی، اظهارکرد: این تیم قدمت بالایی دارد و جا دارد از مرحوم نادر دست نشان، هم بازی خوبم یاد کنم. کاملا تیم نساجی را می شناسیم و ۱۰ بازی این تیم را آنالیز کرده ایم. ما در سال جدید روش آنالیزمان را تغییر داده ایم و تمام اعضای تیم آنالیز به همراه خودم بازی ها را آنالیز می‌کنیم. از معدود تیم هایی هستیم که به صورت تیمی کار می کنیم و برنامه ها تقسیم بندی شده است. به هر حال بازی سختی خواهد بود چون نساجی هفته های سختی را گذرانده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خورستان گفت: فارغ از بردهایمان مقابل ملوان و پیکان، هواداران و باشگاه هفته های سختی را گذرانده اند و آنچه خواسته باشگاه بوده به صورت کامل محقق نشده است. وظیفه داریم تا پایان فصل بهترین نتیجه را کسب کنیم و بهترین کیفیت را نشان دهیم. با بازیکنانم قول و قرار گذاشته‌ایم که تمام بازی های باقی مانده را مثل جام حذفی ببینیم تا بتوانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم. امیدوارم تیم‌های بالاسرمان امتیاز از دست بدهند تا به آن ها برسیم.

وی درباره وضعیت سوگیتا و الکس آلگریا، بازیکنان خارجی این تیم افزود: در بازی قبل از سوگیتا استفاده کردم. در حالی که ذهنیت من این بود از باویه استفاده کنم.  معتقدم باویه در ضربه به توپ نمایی از ایمان مبعلی را دارد و در زدن ضربات کاشته فوق‌العاده است. اما برای این که تکلیف‌مان با سوگیتا معلوم شود، در بازی با پیکان او را بازی دادم. با تمام احترامی که برای بازیکنان خارجی قائلم، معتقدم وقتی این بازیکنان به کشور می‌آیند، باید تجربه خود را به بازیکنان ما منتقل کنند اما متاسفانه این موضوع را در سوگیتا و الکس ندیدم.

انتهای پیام/