نامجو مطلق: استقلال بازی سرنوشت سازی مقابل الاهلی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در را بودیم بخاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و بسیار عصبانی هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجو مطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی اظهار داشت: فردا محکوم به برد هستیم. فردا بازی سرنوشت سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم.

آنالیز الاهلی

وی ادامه داد: همانطور که بعد از بازی قبلی عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین، بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم. در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه‌های آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید. این اتفاقی که برای ما امروز افتاد و یک ساعت در راه بودیم آخرین اتفاق باشد و تکرار نشود ما فردا بازی مهمی داریم و نیاز به تمرکز داریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
واسعی: وقتی استقلال را انتخاب کردم راهی برای پرسپولیس باز نیست
نیکبخت: استقلال شانس آورد که بازیکنان در آسیا حفظ شدند/ به صعود خوشبین نیستم
یک دروغ بزرگ و بسیار بچگانه: فدراسین با انتخاب سرمربی استقلال قانون منع جذب خارجی ها را لغو می کند
برومند: دیگر گواردیولا هم به دل استقلالی ها نمی نشیند/ مگر نامجومطلق کم آدمی است؟
وابستگی تاکتیکی استقلال به یک ستاره/ تیم نامجو مطلق شبیه به پرسپولیس کالدرون
بهترین گلزن آسیایی استقلال، تنها گلزن آبی پوشان است