نامجو مطلق : اول جان مردم و بعد از آن فوتبال

مربی تیم فوتبال استقلال تهران : آینده ای درخشان در انتظار استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجو مطلق ، مربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت : ما هم مثل سایر مردم درگیر این ویروس خطرناک هستیم ، امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.البته به مردم توصیه می‌کنم که در خانه بمانند و با رعایت اصول بهداشتی به از بین بردن هرچه زودتر این بیماری سرعت ببخشند.

وی ادامه داد : اینکه بعد از مدت‌ها استقلال صاحب یک مدیرعامل شده خبر خوبی است و اینکه چقدر مدیر جدید را می‌شناسم باید بگویم سعادتمند را از نزدیک نمی‌شناسم اما مطالب خوبی در باره او شنیدم و تصورم این است که او گزینه مناسبی برای این پست است.

بالاخره استقلال را مدیرعامل اداره می کند

نامجو مطلق افزود : البته بازهم تاکید می‌کنم باشگاه استقلال مدت زیادی بود، که فاقد مدیرعامل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین که بالاخره به جای سرپرست یک مدیرعامل کار را در دست می‌گیرد باید این را اتفاق خوبی دانست و می‌توان امیدوار بود با حضور او بسیاری از مشکلات حل شود.

وی گفت : ان شاالله در وهله اول این ویروس از مملکت خارج شود و بیماران شرایط بهتری پیدا کنند، جان مردم از همه چیز مهمتر و این اولویت اول است و بعد از آن می‌شود به فوتبال و مسائل دیگر فکر کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: راهکار جدید وزارت ورزش برای کاهش بدهی استقلال و پرسپولیس
برهانی : پاداش خیانت به استقلال دادن یک پست دیگر است