نامجو مطلق: بازیکنان ما با این شرایط تا به حال فوتبال بازی نکردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و یک بازی خوب انجام دادند.

مجید نامجومطلق در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: امروز بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و یک بازی خوب انجام دادند. ما چون در یک لیگ فرسایشی حضور داشتیم بازیکنان فشار زیادی تحمل کردند.

وی افزود: یک تعداد از بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند و با وجود اینکه مصدوم بودند خود را به این بازی ها رساندند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در اواخر بازی 2-3 بازیکن ما با گرفتگی عضلانی به میدان رفتند و در واقع غیرت نشان دادند. با همین شرایط توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. استقلال بیش از 30-40 میلیون هوادار دارد و جا دارد این برد را به آنها تقدیم کنم. این پیام را به هواداران استقلال می‌دهم که برای خوشحال کردن آنها در اینجا حضور داریم.

وی ادامه داد: در بازی قبل ما یک نیمه بد داشتیم چون بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور بودند. در نیمه دوم آن بازی(دیدار با الشرطه) همه چیز خوب شد و آن 45 دقیقه به ما کمک کرد بازیکنان ما در این مسابقه با شرایط مسابقه وارد زمین شوند.

نامجومطلق تاکید کرد: بازیکنان من امروز شاداب تر بودند ولی چون مصدومان زیادی داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی و البته بدنی  آماده کنیم که در بازی آتی هم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم. با توجه به اینکه بازی ها هر 3 روز برگزار می شود کار سخت است و بازیکنان ما با این شرایط تا به حال فوتبال بازی نکردند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما باید سعی کنیم شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم تا با آمادگی کامل در بازی آینده وارد زمین شویم.

بیشتر بخوانید:
نامجو مطلق: استقلال بازی سرنوشت سازی مقابل الاهلی دارد
نامجو مطلق: قبل از بازی گفتند شجاعیان بازی نکند!/ کریمی و مطهری خودشان را…
وابستگی تاکتیکی استقلال به یک ستاره/ تیم نامجو مطلق شبیه به پرسپولیس کالدرون

انتهای پیام/