نامزدی فوتبالیست آلمانی با مدلی که با برد پیت رابطه داشت

نیکو شولتس بازیکن دورتموند و تیم ملی آلمان با نیکول پوتورالسکی که قبلاً با برد پیت هنرپیشه سرشناس هالیوودی بوده، رابطه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،نیکو شولتس، ستاره دورتموند، فاش کرد که با نیکول پوتورالسکی، رابطه دارد، و جالب اینجاست که پوتورالسکی قبلاً با برد پیت رابطه داشته است. این مدافع – هافبک ۲۸ ساله استوری اینستاگرامی را به اشتراک گذاشت که او و پوتورالسکی را با هم نشان می‌دهد.

پوتورالسکی ۲۹ ساله تجربه دوستی با مردان مشهور را دارد، اگرچه شولتس با برد پیت قابل مقایسه نیست. نیکول و پیت در آگوست ۲۰۱۹ در برلین و در اولین نمایش فیلم او به نام «روزی روزگاری… در هالیوود» با هم آشنا شدند. آن‌ها همچنین در یکی از کنسرت‌های کانیه وست در هالیوود در جایگاه VIP در کنار یکدیگر نشستند و عکس گرفتند.

پوتورالسکی مدل آلمانی است و با آژانس‌های مختلفی از جمله مدیریت مدل Next در لس‌آنجلس قرارداد امضا کرده است. او در برلین مستقر است و بیش از ۲۲۰۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

اما پوتورالسکی و برد پیت فقط چند ماه باهم دوام آوردند و هیچ یک از طرفین این رابطه را جدی نگرفتند. اگرچه به نظر می‌رسد به شولتس علاقه زیادی داشته باشد و ممکن است تمرکز او را از فوتبال منحرف کند.

در پی شکست دورتموند از رنجرز در لیگ اروپا، جود بلینگام به شدت شولتس را سرزنش کرد. ستاره تیم ملی انگلیس از پاس‌های اشتباه شولتس خسته شده بود و شولتس را حسابی ملامت کرد.

بیشتر بخوانید :
شولتس با قراردادی 4 ساله به دورتموند پیوست
لیست بارسلونا برای دیدار مقابل دورتموند؛ مسی رسید!
ترکیب احتمالی زنبورها در بازی با کلن