نامه‌نگاری لهستانی‌ها با FIVB؛ هواداران مانع حرکت اتوبوس تیم ما شدند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال لهستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 در ارومیه تنها موفق شد کانادا را شکست دهد. ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان در پایان روز سوم این رقابت‌ها درخصوص میزبانی ارومیه اظهار داشت: همه چیز خوب بود، اما برای رفتن به هتل مشکل داشتیم. هواداران با مشت به اتوبوس ما می‌کوبیدند و این کار موجب ترسیدن بازیکنان ما شده بود. سوال من این است که اگر ما برنده شده بودیم آیا به هتل می‌رسیدیم؟ این شرایط موجب شد تا برای بازگشت مجدد به ایران دچار تردید شوم.

پس از پایان هفته سوم فدراسیون والیبال لهستان بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: فدراسیون والیبال لهستان اتفاقات بازی ایران و لهستان را زیر نظر داشت که مهمترین آن طولانی‌ شدن زمان بازگشت تیم به هتل بود. هواداران ایرانی از پیروزی تیم‌شان خوشحال بودند و مانع حرکت اتوبوس تیم لهستان شدند. این اتفاق روز قبل برای تیم کانادا هم افتاد.

در این راستا با نماینده فدراسیون جهانی و مسئولان برگزار کننده صحبت و مشورت کردیم که آنها از ما عذرخواهی کردند. همزمان لهستان نامه تندی را هم به فدارسیون جهانی ارسال کرده است. از زمانی که لهستان عازم ایران شد، فدراسیون لهستان با اعضای تیم، فدراسیون جهانی و وزیر امور خارجه در ارتباط بود تا شرایط امنیت بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

منبع: فارس