نام و شعار کاروان ایران در المپیک ناشنوایان برزیل مشخص شد

نام و شعار کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان در المپیک تابستانی 2021 برزیل اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،جلسه ستاد اجرایی بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان در برزیل به ریاست دکتر رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کاروان اعزامی ناشنوایان و با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون، دبیر ، نواب رئیس ، مسئولین کمیته های ستاد و نماینده حراست آقایان در محل فدراسیون برگزار گردید.

در این جلسه مصوب گردید کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با نام صدای ایران و با یاد سردار دلها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان در برزیل شرکت نماید.همچنین شعار “موفقیت در سکوت” برای کاروان مورد تصویب اعضای ستاد قرار گرفت.

1 ماه تا شروع المپیک ناشنوایان

در ادامه این جلسه مسئولین واحدها گزارشی از عملکرد حوزه های مربوطه خود را ارائه نمودند و راهکارهای مناسب جهت حفظ سلامت ، آرامش و آمادگی ورزشکاران ناشنوا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان ، اردیبهشت ماه در کاشیاس دو سول برزیل برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با 8 رشته ورزشی (فوتبال ، کشتی آزاد و فرنگی ، دوومیدانی ، جودو ، والیبال ساحلی ، تیراندازی (آقایان و بانوان) ، کاراته (آقایان و بانوان) و تکواندو (آقایان و بانوان) در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
جهت حضور در المپیک ناشنوایان/ برزیل؛ آغاز چهارمین اردوی تکواندوکاران ناشنوا در تهران
آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان شد
کاراته ناشنوایان جهان| کومیته تیمی بانوان ایران قهرمان شد

انتهای پیام/