نانی: گارناچو بیشتر شبیه به من است تا کریستیانو رونالدو

نانی در مصاحبه جدیدش مدعی شده است الخاندرو گارناچو بیشتر از این که شبیه به کریستیانو رونالدو باشد، شبیه به اوست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ به گزارش سایت گل، گارناچو با درخشش در فصل اخیر، هواداران یونایتد را همچون روزهای ابتدایی حضور رونالدو در اولدترافورد به وجد آورده است. عده‌ای گارناچو را با CR7 مقایسه می‌کنند ولی نانی عقیده دیگری دارد. او در مصاحبه خود با نشریه میرر گفته است:

وقتی گارناچو را می‌بینم، مرا یاد خودم می‌اندازد. او همچنین شماره ۱۷ را می‌پوشد که شماره‌ای است که من می‌پوشیدم. پس از آن که این فصل شماره‌اش را عوض کرد، توانست چند گل بزند بنابراین برایش خوش یمن بوده است.

نانی درباره وینگر ۱۹ ساله تیم ملی آرژانتین ادامه داد:

گارناچو از رویارویی با مدافعان حریف نمی‌ترسد، فرارهای پشت دفاع انجام می‌دهد و پاس گل می‌فرستد. او بازیکن خیلی خوبی است و زمان زیادی برای پیشرفت بازی خود دارد. گارناچو در آینده فوق العاده خواهد شد. بازی او بیشتر شبیه من در دوران حضورم در یونایتد است تا بازی کریستیانو. گارناچو بازیکن هیجان انگیزی است و من امیدوارم در آینده همراه باشگاه قهرمان شود و به موفقیت دوباره آن کمک کند.

نانی در پایان اضافه کرد:

ما عادت نداریم که در جدول چنین جایگاهی داشته باشیم. ما همیشه تیمی بودیم که عادت داشت برای رده اول رقابت کند. تیم ما طی سالیان اخیر نتوانسته است چنین کند اما ما می‌دانیم که این یک فرایند است و لازم است تا تیم و باشگاه دوباره خود را پیدا کنند.

نانی طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ همراه منچستریونایتد ۴ بار فاتح لیگ برتر، یک‌بار لیگ قهرمانان اروپا، دو بار لیگ کاپ و یک بار جام باشگاه‌های جهان شد.

انتهای پیام/