ناکامی ایرانی های بایرلورکوزن/ آزمون طلسم را میشکند؟

سه بازیکن ایرانی قبل از آزمون راهی لورکوزن آلمان  شده بودند که به جز ناکامی هیچ چیز دیگری را در این باشگاه آلمانی تجربه نکردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پاشازاده، علی موسوی و داریوش یزدانی سه ایرانی بودند که قبل از آزمون راهی لورکوزن آلمان شدند. اما سرنوشت این سه ایرانی عجیب بود؛ هر سه بازیکن به جز ناکامی هیچ چیز دیگری را در این باشگاه آلمانی تجربه نکردند.

مهدی پاشازاده از استقلال راهی لورکوزن شد و فقط 31 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و حتی یک بازی کامل هم انجام نداد. پاشازاده یک بار در جام یوفا و یک بار هم در جام حذفی برای این تیم به میدان رفت و بعد راهی فورتونا کلن شد.

داریوش یزدانی دیگر بازیکنی بود که از استقلال راهی لورکوزن شد. او یک بار در جام حذفی آلمان به میدان رفت و دوبار هم جزو 18 نفر تیمش بود! یزدانی 4 بازی نیز برای تیم دوم باشگاه انجام داد و خیلی زود به استقلال برگشت!

علی موسوی دیگر ناکام استقلالی تیم بایرلورکوزن بود که از فورتوناکلن به این تیم ملحق شد. موسوی حتی یک بازی هم برای تیم اصلی لورکوزن انجام نداد و یک بار در جام حذفی جزو 18 نفر قرار گرفت. چهاربازی به نام او در لورکوزن ثبت شده اما در تیم دوم باشگاه بود که سه گل هم زد.

حالا سردار آزمون چهارمین ایرانی لورکوزن است که می تواند با عملکرد خود به نحسی حضور ایرانی ها در این تیم پایان دهد. با توجه به شرایط سردار او می تواند یکی از مهاجمان اصلی این تیم در فصل آینده باشد که تمام خاطره های بد فوتبالیست های ایرانی این تیم آلمانی را از ذهن ها پاک کند.

بیشتر بخولنید:

مدیر ورزشی لورکوزن: با آزمون غیر قابل پیش بینی خواهیم شد
واکنش بوندس لیگا به خرید آزمون +عکس
بوندس لیگا به حضور آزمون در آلمان واکنش نشان داد

انتهای پیام/