ناگتس 1-0 تریل بلیزرز/ جوکیچ برد اول نیمه نهایی را به دنور تقدیم کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار اول نیمه نهایی کنفرانس غرب دوشنبه شب بین تیم های دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز برگزار شد و دنور توانست با نتیجه 113-121 پیروزی را از آنِ خود سازد.

بیشترین امتیاز را برای ناگتس نیکولا جوکیچ (37 امتیاز) به دست آورد.

برای تریل بلیزرز، دمین لیلارد (39 امتیاز) بالاترین امتیاز را گرفت؛ انیس کانتر 26 امتیاز کسب کرد و رودنی هود بازیکن نیمکت نشین 17 امتیاز افزود. این اولین بازی تریل بلیزرز پس از بازی 23 آوریل بود که در آن اوکلاهاما سیتی تاندر را متوقف و حذف کرد.

ناگتس در بیشتر اوقات این دیدار تیم برتر بود و در نیمه دوم این برتری را به حداکثر 13 امتیاز رساند.

بازی در نیمه اول متعادل بود و دو تیم روند نزدیک و مشابهی داشتد و هیچ تیمی از تیم دیگر بیش از 6 امتیاز فاصله نگرفت. کوارتر اول 32-32 پایان یافت و نیمه اول را دنور با اختلاف اندک 55-58 از آنِ خود کرد. اما در پنج دقیقه اول کوارتر سوم ناگتس فاصله را به 11 افزایش داد. با پرتاب های سه جوکیچ و توری کِرِگ و ریباند هجومی جوکیچ، همچنین پرتاب های آزاد هر دو تیم، کوارتر سوم در نهایت 84-93 به نفع ناگتس پایان یافت.

در 10 دقیقه پایانی بازی در کوارتر چهارم مالک بیسلی با دو پرتاب سه امتیازی و پل میلساپ با یک  جامپر نتیجه را به 89-101 همچنان به سود ناگتس تغییر دادند. اما خیلی زود سِت کری با شوت سه امتیازی خود و لیلارد با جامپر و لی آپ خود پاسخ ناگتس را دادند و فاصله را تا 5 امتیاز کاستند. با دانک زیبای میسون پلاملی، ناگتس دوباره بازی را در دست گرفت و با خطایی که سی جی مک کالوم بر روی جوکیچ انجام داد، بازیکن صربستانی ناگتس دو پرتاب آزاد گرفت و پورتلند از این نقطه به بعد دیگر مجال نیافت اختلاف امتیازات را به زیر 8 برساند.

بازی دوم نیمه نهایی این دو تیم چهارشنبه در دنور برگزار خواهد شد.

نتایج دیدارهای نیمه نهایی دوشنبه شب:

فیلادلفیا سونتی سیکسرز 94-89 تورنتو رپترز (1-1)

دنور ناگتس 121-113 پورتلند تریل بلیزرز (0-1 ناگتس)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای