ناگلزمن: با شایستگی پیروز شدیم

سرمربی بایرن مونیخ از نمایش تیمش در دیدار برابر اینتر راضی است. او بر این باور است که آنها با شایستگی در ایتالیا به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از DAZN، بایرن مونیخ در بازی نخست مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت. این بازی که در جوزپه مه آتسا برگزار شد با دو گل به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا باوارایایی‌ها کار خود را در گروه مرگ با یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه آغاز کنند. سرمربی بایرن مونیخ از نمایش تیمش در دیدار برابر اینتر راضی است. او بر این باور است که آنها با شایستگی در ایتالیا به پیروزی دست پیدا کردند.

ناگلزمن گفت: به طور کلی بازی در اختیار ما بود و کنترل توپ را در اختیار داشتیم. چندین فرصت گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم با نتیجه‌ای بهتر در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم همکاری و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نشاط و پختگی در تیم ما وجود داشت و با شایستگی توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم.

ناگلزمن به ستایش از کیمیش پرداخت و گفت: او نشان می دهد که چه بازیکنی کلیدی برای بایرن است. کنترل کردن توپ و دادن پاس به سانه در آن شرایط سخت بود اما کیمیش نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان درباره تقابل با لواندوفسکی در بازی بعدی گفت: بی صبرانه منتظر این تقابل هستیم. لواندوفسکی انسانی خوب و بازیکنی شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید:

بحران زیبای بایرن و اعتراف ناگلزمن
واکنش جالب ناگلزمن به احتمال انتقال رونالدو به بوندس لیگا
کونته: رفتار ناگلزمن نامحترمانه بود

 

انتهای پیام/