ناگلزمن: کیفیت ما تفاوت را رقم زد

سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی برابر بارسلونا بسیار خوشحال است و تیمش را شایسته پیروزی در این بازی دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از مارکا، بایرن مونیخ دومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. بایرن که در آلیانس آره‌نا از بارسلونا پذیرایی کرد توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست این بارسلونا بود که عملکرد بهتری داشت و فرصت های خوبی را روی دروازه ما خلق کرد اما در نیمه دوم ما بهتر ظاهر شدیم و در نهایت کیفیتی که داشتیم تفاوت را رقم زد و ما سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست ظاهر شدیم و به سرعت دو گل به ثمر رساندیم و کار حریف را تمام کردیم. ما فعالیت و جنب و جوش بیشتری نسبت به حریف داشتیم و این نشان می دهد که شایسته پیروزی بودیم.

او درباره آسیب دیده گی پاوارد و لوکاس هرناندز گفت: فعلا نتیجه مشخص نیست و باید منتظر ماند اما فکر نمی‌کنم که آسیب دیده گی لوکاس هرناندز جدی باشد.

ناگلزمن درباره سادیو مانه گفت: مانه در پستی بازی می‌کند که در لیورپول بازی نمی‌کرد. او خرید خوبی برای ما بوده است. اطمینان دارم که این بازیکن بازی به بازی بهتر خواهد شد. از این که چنین بازیکنی را در اختیار داریم خوشحال هستیم.

ناگلزمن درباره عملکرد ضعیف در بوندسلیگا بعد از سه تساوی پیاپی گفت: گاهی اوقات توپ‌ها راهی به دروازه پیدا نمی‌کند و این بستگی به شرایط بازی دارد.

او در پایان درباره لواندوفسکی گفت: لواندوفسکی خوب بازی کرد اما موفق به گلزنی نشد.من او را در آغوش گرفتم در حالی که دیگر در بایرن نیست. از ژاوی درباره او سوال کنید.

انتهای پیام/