ناگلزمن: یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم

سرمربی بایرن مونیخ باوجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از نمایش تیمش راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ حذف ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت. بایرن در دیدار برگشت برابر ویارئال با تساوی یک بر یک متوقف شد تا باتوجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار برود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه‌ای که ویارئال در دیدار رفت کسب کرد کلید صعود آنها به دور بعد بود. ما در دیدار رفت اصلا نمایش خوبی نداشتیم و تقریبا در همه دوئل‌ها بازنده بودیم اما در دیدار برگشت بسیار خوب ظاهر شدیم.

سرمربی بایرن ادامه داد: می‌توانم بگویم که یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما تعلل جمال موسیالا این فرصت را از ما گرفت. توماس مولر هم می‌توانست در این بازی گلزنی کند. ویارئال در بازی دفاعی تبحر دارد. آنها به خوبی و صورت سیستامتیک دفاع کردند. ما نمایش خوبی داشتیم اما در ضد حملات خوب نبودیم.

ناگلزمن در پایان گفت: ضد حملات ویارئال بسیار خطرناک بودند و در نهایت با این تاکتیک به ما گل زدند. بازی کردن برابر چنین تیم های و خلق موقعیت بسیار سخت است. ما از دور رقابت ها حذف شدیم و طبیعی است که ناراحت باشیم با این حال از نمایش تیم در بازی برگشت راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

ناگلزمن: بهترین بازی ما نبود اما از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستم
نویر: تا زمانی که حس خوبی داشته باشم ادامه می‌دهم
آلمان؛ ژرمن‌ها به دنبال جبران مافات در قطر

 

انتهای پیام/