نا امیدی قلعه نویی از عملکرد دروازه بانان ملی پوش

نقطه قوت ایران در بازی های ملی به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در هفته نهم لیگ برتر سیزدهم ۲۳ گل به ثبت رسید که از ابتدای این فصل پرگل‌ترین هفته لیگ برتر بود، اما نکته قابل توجه این است که سهم دروازه‌بان‌های تیم ملی حدود ۳۰ درصد از این گل‌ها بود. علیرضا بیرانوند در بازی با صنعت نفت دو گل دریافت کرد، پیام نیازمند سه گل از ملوان خورد و سید حسین حسینی هم دو بار مقابل بازیکنان شمس آذر قزوین مغلوب شد تا سه دروازه‌بان تیم ملی مجموعاً ۷ گل دریافت کرده باشند.

حسین پورحمیدی از تراکتور، حامد لک از مس رفسنجان، علیرضا حقیقی از هوادار و محمد ناصری از پیکان چهار دروازه‌بانی بودند که در هفته دهم کلین‌شیت کردند.

دیدار سپاهان و ملوان که با شکست ۳ بر ۲ سپاهانی‌ها همراه بود پرگل‌ترین بازی این هفته بود و دیدار هوادار و پیکان هم که با تساوی بدون گل به پایان رسید کم گل‌ترین بازی بود.

از این ۲۳ گل، ۳ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. لوسیانو پریرا (گل دوم مس در دیدار مس رفسنجان ۳ – فولاد یک)، گیورگی گولسیانی (گل دوم پرسپولیس در دیدار پرسپولیس ۲ – صنعت نفت ۲)، رضا جعفری (گل اول ملوان در مسابقه سپاهان ۲ – ملوان ۳) و کوین یامگا (گل اول استقلال در بازی استقلال ۲ – شمس آذر ۲) بازیکنانی بودند که از روی نقطه پنالتی دروازه بان‌های حریف را مغلوب کرده اند و احمد گوهری دروازه بان آلومینیوم هم تنها دروازه بانی است که موفق شد پنالتی حریف را مهار کند (آلومینیوم یک – ذوب آهن یک)

انتهای پیام/